ICT Poland kontynuuje współpracę z SAGRA

Od 2009 r. system EMIGO wspiera działania sprzedażowe i marketingowe jednego z najbardziej nowoczesnych producentów wyrobów higienicznych, m.in. marki Foxy - firmy ICT Poland Sp. z o. o. Bieżąca współpraca zostaje przedłużona oraz wzbogacona o nowe usługi.

{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
ICT Poland Sp. z o.o. zdecydowała się na kolejne rozwiązania proponowane przez Sagrę tj.: Emigo7, raporty niezgodności lokalizacji (RNL) oraz bazę danych Winpoint.

Emigo7 za pomocą wygodnych kreatorów prowadzi użytkownika krok po kroku podczas wykonywania powtarzalnych działań w systemie i zapewnia wsparcie zawsze wtedy, gdy użytkownik tego potrzebuje. Dashboardy Emigo pozwalają na przeprowadzenie w różnych płaszczyznach analitycznych obserwacji zmian wartości kluczowych wskaźników efektywności tj. KPI. Graficzna wizualizacja w prosty sposób umożliwia prawidłową interpretację wyników. Natomiast możliwość kategoryzacji i klasyfikacji klientów, produktów, obszarów pozwala na stworzenie spójnych grup, w stosunku do których można tworzyć dedykowane scenariusze działań.
Naszemu klientowi bardzo zależało na analityce kontrahentów oraz dodatkowym źródle informacji na temat jakości pracy PH. W tym celu wdrożona została baza Winpoint zawierająca aktualne dane teleadresowe punktów sprzedaży detalicznej, super i hipermarketów oraz dyskontów. Dzięki geokodowaniu, baza Winpoint została dodatkowo uzupełniona o pozycję geograficzną, która jest niezbędnym elementem Raportu Niezgodności Lokalizacji. W efekcie, wszelkie działania w obszarze pozyskania klientów oraz zarządzania relacjami z nimi zostały jeszcze bardziej zautomatyzowane i usprawnione. - mówi Magdalen Sikorska – Hadowska.
To dla nas wyróżnienie, że kolejny klient pozostaje w gronie naszych wieloletnich partnerów. Kontynuacja umowy, to dowód zaufania i zadowolenia z dotychczasowej współpracy.

Źródło: SAGRA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top