HiPP Polska wybiera rozwiązanie Mobile Touch

ASSECO BUSINESS SOLUTIONSFirma HiPP Polska, oferująca znaną na całym świecie ekologiczną żywność dla niemowląt i małych dzieci, wdrożyła najnowszy system mobilny od Asseco Business Solutions. Oparte o możliwości technologii dotykowych rozwiązanie Mobile Touch usprawniło pracę przedstawicieli terenowych HiPP, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami służby zdrowia.

{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
System Mobile Touch, dzięki pracy na nowoczesnych tabletach iPad mini, pozwolił pracownikom terenowym HiPP Polska na efektywniejszą współpracę z klientami, dzięki czemu są oni teraz w stanie w tym samym czasie co do tej pory, obsłużyć większą ilość partnerów biznesowych. Program pozwolił reprezentantom także na realizację wszystkich dotychczasowych oraz dodatkowo wielu nowych procesów biznesowych.
Raportowanie wizyt przez naszych pracowników mobilnych odbywa się teraz znacznie szybciej, niż dotychczas dzięki możliwości wykorzystania do tego celu bardzo funkcjonalnego urządzenia dotykowego, na którym pracuje Mobile Touch. System jest poza tym niezwykle intuicyjny. Pozwala również na wykorzystanie materiałów multimedialnych podczas prezentacji danych u naszych partnerów, takich jak prezentacje ppt czy filmy, a także umożliwia ich wysyłanie za pomocą poczty e-mail. Możliwość połączenia systemu SFA z pocztą elektroniczną na urządzeniu przenośnym to kolejny element, który stanowi o przewadze Mobile Touch w stosunku do tradycyjnych rozwiązań. Poza tym przejście na Mobile Touch z poprzedniej aplikacji odbyło się wyjątkowo płynne, nie wymagało żadnych specjalistycznych szkoleń ani zmian produkcyjnych – mówi Agnieszka Śledzińska, Kierownik Zespołu Marketingu Medycznego w HiPP Polska Sp. z o.o.
Program Mobile Touch pozwolił pracownikom terenowym HiPP Polska na sprawne raportowanie wizyt, z uwzględnieniem informacji o miejscu wykonania wizyty, a także raportowanie innych wykonanych aktywności, np. zrealizowanych prezentacji, udziału w konferencjach, sympozjach, warsztatach lub innych eventach. Reprezentanci mogą także nadawać różnym pozycjom inne statusy ważności, które są brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej dziennej z wizyt. Program udostępnia także przejrzystą kartotekę kontaktów, umożliwiając szybki dostęp do danych historycznych z nimi powiązanych. Ponadto, w Mobile Touch można tworzyć schematy wizyt. Rozwiązanie posiada również funkcję informującą pracowników o nieodwiedzonych osobach w zaplanowanym okresie.

Kadra menedżerska dzięki Mobile Touch otrzymała natomiast przede wszystkim szybszy dostęp do danych w module centralnym aplikacji (przez przeglądarkę www). System również umożliwił menedżerom wykonywanie wielowymiarowych analiz danych (moduł BI), pokazując zagregowane informacje. Mogą oni na ich podstawie szybciej podejmować ważne decyzje biznesowe oraz wyciągać właściwe wnioski, nie tracąc czasu na przenoszenie danych do pliku excel i ich „ręczne” analizowanie.

Zaletą wdrożenia Mobile Touch jest też możliwość zastosowania przez HiPP Polska jednego, wygodnego urządzenia przenośnego, które zaspokaja wszelkie potrzeby biznesowe użytkowników i zastępuje wykorzystywane wcześniej zestawy, czyli mniej wygodne w pracy terenowej laptopy oraz sprzęty typu Pocket PC.

HiPP Polska współpracuje z Asseco Business Solutions od 2006 roku. Firma korzysta od początku z rozwiązań mobilnych oraz platformy wymiany danych handlowych.

Mobile Touch to nowej generacji system mobilny klasy SFA/CRM zaprojektowany z uwzględnieniem możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie dotykowe. Aplikacja przeznaczona jest do pracy na urządzeniach mobilnych - w tym na tabletach i smartfonach, działających w oparciu o systemy operacyjne iOS (Apple) oraz Android. Rozwiązanie jest przeznaczone do wsparcia terenowych struktur sprzedaży producentów działających w takich branżach jak m.in. FMCG czy farmaceutyczna.

Rozwiązania mobilne Asseco Business Solutions to wiodące aplikacje typu SFA dla sieci przedstawicielskich. Korzysta z nich ponad 21 tys. użytkowników w 21 krajach Zachodniej, Środkowej i Wschodniej Europy. Systemy zostały wymienione na globalnej liście rozwiązań SFA w prestiżowym raporcie firmy badawczo-doradczej Gartner „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2013".

Źródo: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top