Czy leci z nami ... Microsoft Dynamics for Retail?

Firma AT&T wyposażyła 19 tysięcy stewardess i stewardów Delta Air Lines w urządzenia Nokia Lumia 820 z Windows Phone 8, na których zainstalowano rozwiązanie Microsoft Dynamics for Retail POS. Korzystanie z rozwiązań firmy Microsoft stanowi kontynuację inwestycji przewoźnika w innowacje technologiczne, które mają na celu znaczącą modernizację wyposażenia kabin, aby wzbogacić doświadczenia podróżnych i załogi podczas lotu.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Zatrudniamy 19 000 specjalistów ds. obsługi pokładowej, aby zapewnić naszym klientom komfort i bezpieczeństwo . Wyposażenie personelu w innowacyjne rozwiązania pozwoli jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby podróżnych na pokładzie samolotu podczas każdego lotu – powiedziała Joanne Smith, wiceprezes ds. usług pokładowych w Delta Air Lines. – To już nasza kolejna inwestycja w technologie, której celem jest poprawa obsługi klienta – dodała.
Całe rozwiązanie zaprojektowała firma Avanade. Składa się ono z platformy Mobile Airlines firmy Avanade oraz rozwiązań Microsoft – oprogramowania Windows Phone 8 i Microsoft Dynamics for Retail POS, które funkcjonują z poziomu urządzenia Nokia Lumia 820. Z kolei smartfon działa przez Wi-Fi i w sieci LTE firmy AT&T. W związku z tym, że urządzenie działa na Windows Phone 8, może bezproblemowo zintegrować się z oprogramowaniem back-end i usługami na platformie Windows 8.
Rozwiązanie oferuje liniom Delta unikalne możliwości, które pozwalają sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie obsługi, generować dodatkowe przychody ze sprzedaży produktów i usług podczas lotu oraz zwiększyć produktywność i satysfakcję załogi, łącząc informacje, transakcje i procesy w całym cyklu życia lotu na łatwym w użyciu urządzeniu mobilnym – komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.
Przewoźnik zdecydował się na takie rozwiązanie w związku z ograniczeniami swoich przestarzałych urządzeń wspierających sprzedaż. Urządzenia mogły przechwytywać transakcje dotyczące żywności, słuchawek i produktów wolnocłowych, ale były niewygodne w użyciu i musiały znajdować się na pokładzie samolotu, co wiązało się z ich kosztownym utrzymaniem. Co więcej, informacje były przesyłane ręcznie i brakowało szybkiej łączności bezprzewodowej. Wskutek tych utrudnień linie lotnicze nie wykorzystywały dodatkowych możliwości rozwiązania poza podstawowymi funkcjonalnościami dotyczącymi transakcji.

Wprowadzenie mobilnej aplikacji umożliwi liniom lotniczym nie tylko przechwytywanie transakcji, lecz także gromadzenie informacji na temat klienta. Aplikacja oferuje bowiem unikalną możliwość wglądu w historię danych, informacje na temat dotychczasowych lotów, statusu programu lojalnościowego itd. Co więcej, rozwiązanie pozwala na bezpośrednią sprzedaż produktów na pokładzie i prawie natychmiastowe rozliczanie, zgłaszanie zażaleń, dostęp do informacji na temat programu frequent flyer, aktualizacji przesiadek czy wysyłanie e-rachunków na maila klientów.

Z operacyjnego punktu widzenia urządzenia mogą być zarządzane z centrali Delta w Atlancie, co znacznie ułatwia zatwierdzanie transakcji i przyspiesza procesy zachodzące podczas lotu. Dzięki Microsoft Dynamics for Retail i Windows 8 rozwiązanie dba o zgodność płatności dla PCI i innych standardów, redukując koszty i złożoność działań.
Nawiązanie partnerstwa z amerykańskim przewoźnikiem to dla nas bardzo ważny krok. Branża turystyczna jest atrakcyjnym obszarem w zakresie dostarczania innowacji technologicznych. Mamy nadzieję, że rozwiązanie przyczyni się do dalszego rozwoju linii lotniczych Delta i zwiększenia satysfakcji klientów z oferowanej przez linię obsługi – podsumowuje Adam Komorowski.
Źródlo: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top