COMARCH SFA wspiera dystrybucję VAN PUR

COMARCH - ERP, systemy ERP, SFAComarch i VAN PUR podpisali umowę na wdrożenie i utrzymanie platformy komunikacyjno-raportującej Comarch SFA Online Distribution (dawniej Comarch ECOD Dystrybucja). System będzie umożliwiał regularne raportowanie odsprzedaży i poziomu stanów magazynowych u dystrybutorów współpracujących z firmą VAN PUR. Comarch SFA Online Distribution będzie wdrożony wspólnie z aplikacją Comarch SFA Online Sales
Support (dawniej Comarch ECOD Business Portal), która będzie raportowała informacje pozyskiwane z sieci dystrybucji.
System Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Online Sales Support umożliwi nam lepszą kontrolę nad realizacją celów sprzedażowych przy współpracy z zewnętrzną siecią dystrybucji. Dodatkowo pozwoli na zautomatyzowanie i ujednolicenie raportowania danych z całego interesującego dla nas rynku – mówi Wacław Marzec, dyrektor ds. handlowych VAN PUR - Dlatego zdecydowaliśmy się na objęcie projektem zarówno lokalnych sieci handlowych, jak i kanału HoReCa. Zastąpienie dotychczasowego case’owania rozliczaniem poprzez system Comarch SFA Online Distribution oraz Comarch SFA Online Sales Support znacznie przyspieszy proces rozliczania dystrybutorów ze stawianych celów oraz zmniejszy ilość pracy manualnej wykonywanej przez zespół sprzedażowy VAN PUR.
VAN PUR to kolejna firma z branży piwnej, która zdecydowała się na współpracę z Comarch i wdrożenie nowoczesnego rozwiązania Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Online Sales Support. Obecnie z tego rozwiązania korzystają już takie firmy z branży piwnej jak Carlsberg (ponad 160 dystrybutorów / ponad 400 podłączonych lokalizacji) czy Grupa Żywiec (ponad 60 dystrybutorów i 80 lokalizacji). W sumie jest to 14 firm i ponad 1000 dystrybutorów z branży FMCG i budowlanej, które raportują poprzez platformę Comarch SFA. Projekt w VAN PUR będzie obejmował podłączenie do systemu dystrybutorów, a docelowo będzie również rozszerzony o możliwość raportowania komercyjnych środków trwałych (np. lodówek), które są rozlokowane w punktach handlowych, do których sprzedają dystrybutorzy VAN PUR – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch SFA - Dzięki centralnemu raportowaniu danych o odsprzedaży i stanach magazynowych piwa VAN PUR, znacznie skróci się czas potrzebny do rozliczeń na linii producent - dystrybutor. Ponieważ implementacja systemu zakłada również dostarczenie danych historycznych, VAN PUR będzie mógł obserwować trendy bez konieczności czasochłonnego budowania bazy danych i z uwzględnieniem występującej w tej kategorii sezonowości.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top