Kto? Gdzie? Kiedy?
Na czas, za każdym razem, bez opóźnień

19 listopada 2014 r., Warszawa, Centrum Konferencyjne Concept 13


Kiedy klienci mają duży wybór zapewnianie doskonałej obsługi posprzedażowej lub terminowych dostaw do domu oznacza lojalność klientów i powtarzalność sprzedaży.

Zapewnianie indywidualnej obsługi na odpowiednim poziomie i w wielu lokalizacjach czy dostarczanie towarów w preferowanych godzinach bywa naprawdę trudne. To prawdziwe wyzwanie, aby sprostać tym zadaniom jednocześnie stale obniżając koszty operacyjne.

W przyspieszającym świecie coraz więcej branż napotyka wyzwanie właściwej alokacji zasobów w celu uzgodnienia dogodnego dla obu stron terminu spotkania lub dostawy: finanse, telekomunikacja, handel, usługi medyczne, motoryzacyjne i wiele innych.

Twoi klienci oczekują dużego zaangażowania i elastyczności pod względem terminów i miejsca. Nie chcesz ich rozczarować, bo będą Cię za to winić po wsze czasy. I opowiedzą o swoich przykrych doświadczeniach znajomym.

Oracle Real-Time Scheduler to rozwiązanie wykorzystywane przez – J Sainsbury plc - brytyjskiego lidera w handlu detalicznym ze specjalizacją w artykułach spożywczych. Rozwiązanie to pozwala Sainsbury w pełni automatycznie zarządzać zasobami – głównie ciężarówkami i kierowcami – w celu wypełniania obietnic dawanych klientom. „Kiedy przyjmujemy zamówienia od naszych klientów, mamy teraz dużą pewność, że dotrzymamy słowa związanego z terminem dostawy” mówi Simon Skeet, Grocery Operations Manager w Sainsbury’s Online.

Zarejestruj się już dzisiaj, aby wziąć udział w konferencji, która odbędzie się już 19 listopada 2014 w Warszawie i dowiedz się, jak uszczęśliwiać swoich klientów przy wykorzystaniu narzędzi Oracle.


Pytania lub wątpliwości? Zachęcamy do kontaktu z organizatorem: Ewa Stępień, +48 607 805 239, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

kto gdzie kiedy

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top