Rozszerzenia usług Oracle Sales Cloud wspierają działy sprzedaży

Aby udostępnić działom sprzedaży nowoczesne procesy, narzędzia, zasoby i informacje potrzebne do zwiększania przychodów, firma Oracle wprowadziła istotne uaktualnienia usług Oracle Sales Cloud. Najnowsza wersja Oracle Sales Cloud, stanowiąca część aplikacji Oracle Cloud (wersja 10), pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć sprzedaż i wydajność operacyjną dzięki uproszczonej obsłudze użytkownika, rozszerzonym funkcjom analitycznym, funkcjom zarządzania relacjami z partnerami oraz rozwiązaniom branżowym.

 
Sposób, w jaki klienci kontaktują się z działami sprzedaży, szybko się zmienia. Badanie przeprowadzone ostatnio przez CEB pokazało, że 57% procesu zakupu odbywa się jeszcze przed pierwszym kontaktem klienta z działem sprzedaży. W tych nowych warunkach biznesowych przedsiębiorstwa muszą wyposażyć swoje działy sprzedaży w szybkie, łatwe w użyciu i nowoczesne narzędzia, które wspierają produktywność opartą na mobilności, sprzedaż opartą na wiedzy i współpracy oraz energiczne działania na rzecz pozyskiwania zamówień.

Nowa wersja Oracle Sales Cloud pomaga działom sprzedaży zwiększyć prężność działania dzięki usprawnieniu współpracy i procesów decyzyjnych. Nowoczesna, interaktywna konsola udostępnia nowe wstępnie zdefiniowane raporty oraz udoskonalone narzędzia wizualizacyjne, które umożliwiają działom sprzedaży czerpanie informacji i przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym. Ponadto specjaliści ds. sprzedaży mogą wykorzystać nowe narzędzie Mobile App Designer, opracowane specjalnie z myślą o smartfonach i tabletach, do tworzenia intuicyjnych raportów i konsoli za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść”. Aby jeszcze bardziej usprawnić proces sprzedaży, Oracle Sales Cloud umożliwia obecnie partnerom i działom sprzedaży bezpieczną komunikację w sieci Oracle Social Network. Ponadto do funkcji zarządzania relacjami z partnerami w Oracle Sales Cloud dodano zaawansowane funkcje tworzenia raportów, pozwalające na sprawne przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym.

W celu zapewnienia wydajności i niższych kosztów chmura Oracle Sales Cloud udostępnia obecnie szersze możliwości branżowe dzięki nowym funkcjom przeznaczonym dla branży produkcji, usług finansowych, towarów konsumpcyjnych i telekomunikacji. Za pomocą tych funkcji działy sprzedaży mogą oszczędzić cenny czas, korzystając z zaawansowanej wiedzy branżowej oraz aplikacji zaprojektowanych specjalnie z myślą o ich potrzebach sprzedażowych.

Źródło: Oracle

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top