Oracle Cloud pomaga stadionom zwiększać przychody

oracle 120Według ostatnio opublikowanego raportu z badania Oracle Hospitality Sports and Entertainment pt. The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage (Doświadczenia kibiców: lepsza obsługa dzięki dostawom jedzenia i napojów) w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 40% kibiców na całym świecie co najmniej raz zrezygnowało ze stania w kolejce na stadionie — bez dokonania zakupu — z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania. Raport został opublikowany we współpracy z Turnkey Intelligence, czołową firmą prowadzącą badania rynkowe w branży.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
To globalne badanie objęło ponad 3 500 kibiców z ośmiu krajów — Australii, Brazylii, Chin, Francji, Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii — i miało na celu uzyskanie informacji o ich najważniejszych priorytetach. Co najważniejsze, badanie pomaga operatorom stadionów w określeniu ich słabych punktów oraz znalezieniu rozwiązań, które zwiększą liczbę kibiców na stadionach oraz przychody ze sprzedaży.
Wybierając elementy, które są dla nich najważniejsze podczas wizyty na stadionie, kibice z całego świata, oprócz bezpieczeństwa i ogólnej atmosfery na stadionie, na ogół wskazują jedzenie i napoje — powiedział Charlie Wager, dyrektor Oracle Hospitality. Nasze platformy chmurowe udostępniają operatorom elastyczność biznesową potrzebną do wprowadzania innowacji i reagowania na zmiany oraz umożliwiają im szybkie wprowadzanie najbardziej zaawansowanych nowych technologii w celu zapewniania kibicom jeszcze lepszych wrażeń.
Wyniki badania kwestionują obecne trendy, polegające na wydawaniu ogromnych pieniędzy na telebimy i programy rozrywkowe przed zawodami w celu przyciągnięcia większej liczby kibiców i pokazują, że wykorzystanie technologii do sprawniejszej sprzedaży jedzenia i napojów może przynieść większy zwrot z inwestycji. Badanie wskazuje bowiem na to, że technologia sprzedaży tych produktów jest wykorzystywana w niewystarczającym stopniu oraz że jest na nią znaczny popyt. Na przykład technologie mobilne usprawniające zamawianie i płatności oraz udostępniające programy lojalnościowe to obiecujący sposób na zwiększenie sprzedaży. Potwierdzają to m.in. następujące wyniki badania:
  • 68% amerykańskich kibiców i 60% kibiców z innych krajów stwierdziło, że „prawdopodobnie” albo „na pewno” skorzystałoby z funkcji zamawiania z poziomu swojego miejsca, gdyby była ona dostępna na ich stadionie. 
  • Amerykańscy kibice przeciętnie wydaliby 20 USD więcej na jedzenie i picie, gdyby czas oczekiwania był o połowę krótszy — co stanowiłoby wzrost typowych wydatków o 43% (w przeliczeniu na grupę i wydarzenie). 
  • 27% amerykańskich kibiców i 14% kibiców z innych krajów bierze udział w programach lojalnościowych oferowanych przez drużynę lub stadion.


Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top