MIS S.A., specjalizująca się w rozwiązaniach wspierających zarządzanie wiedzą i informacją, zakończyła wdrożenie systemu zarządzania dokumentami i procesami związanymi z zarządzaniem jakością w Coca-Cola HBC Polska. Do rozbudowanych potrzeb Firmy dostosowano rozwiązanie mis-Partner21/ISO. Z systemu będzie korzystało około 1.800 osób na terenie całego kraju.
 

Nowy system usprawni zarządzanie dokumentami i procesami jakościowymi w firmie. Funkcjonalność rozwiązania, opartego na środowisku pracy grupowej Lotus Notes/Domino, zapewnia sprawną komunikację wszystkich pionów i działów biorących udział w procesach związanych z zarządzaniem jakością. W sposób kompleksowy wspomaga procesy tworzenia i dystrybuowania informacji w obrębie całej organizacji.

„Wysokiej jakości zarządzania nie da się już dzisiaj uzyskać bez wsparcia technologicznego. Jednym z obszarów, w którym stosunkowo szybko można osiągnąć spektakularne efekty jest obszar automatyzacji procesów" – mówi Bożena Skibicka, prezes zarządu MIS S.A.

W ramach projektu w Coca-Cola HBC Polska zdefiniowano wybrane procesy, w tym zmianę wersji dokumentu, wprowadzenie nowego dokumentu, planowanie audytów, realizację działań korygujących. Kolejne będą opisywane wraz z rozwojem sytemu.

Rozwiązanie daje szereg możliwości znacząco usprawniających pracę, w tym zarządzanie wersjami, monitorowanie przebiegu realizacji działań, łatwy dostęp do dokumentów, dużą elastyczność w zakresie uprawnień dostępu do poszczególnych zasobów.

Coca-Cola HBC Polska przywiązuje do zarządzania jakością najwyższą wagę. Każdy z działów posiada specyficzne wymogi i zasady postępowania, część z nich jest sformalizowana w postaci udokumentowanych procedur. Jednocześnie Coca-Cola HBC Polska posiada wewnątrzkorporacyjny system zarządzania jakością, na który nakładają się wymagania związane z międzynarodowymi certyfikatami, w tym ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18801, HACCP, GMP. Zaproponowany system musiał uwzględniać tę specyfikę.

„Aplikacja mis-Partner21/ISO oznacza dla nas elastyczność w zakresie parametryzowania systemu.” – mówi Arkadiusz Bereda, odpowiedzialny za projekt ze strony Coca-Cola HBC Polska – „Z góry było wiadomo, że każde rozwiązanie trzeba będzie dostosować do naszych specyficznych wymagań. Autorski system zarządzania jakością Coca-Coli narzuca wiele konkretnych rozwiązań. MIS zaproponował szerokie możliwości w tym obszarze.”

W ramach kontraktu MIS S.A. przygotowała rozwiązanie do potrzeb Coca-Cola HBC Polska, wdrożyła je oraz zrealizowała szkolenia.


Źródło: MIS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top