loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Krakowska Spółdzielnia Niewidomych Sanel, specjalizująca się w produkcji szerokiej gamy wyrobów szczotkarskich oraz galanterii metalowej, wdrożyła system ERP Comarch CDN XL. Implementację przeprowadził Złoty Partner Comarch – firma CDN Partner w Krakowie sp. z o.o.

W związku z rozwojem KSN Sanel i integracji jej poszczególnych działów: zaopatrzenia, produkcji oraz sprzedaży , koniecznym stało się sięgnięcie po zaawansowany system do zarządzania firmą, który zapewniałby dostęp do aktualnych danych z wszystkich obszarów działania przedsiębiorstwa. Priorytetem dla KSN Sanel – firmy produkcyjnej – była również organizacja zaopatrzenia w surowce i półprodukty, pozwalająca na zapewnienie płynności pracy bez utrzymywania zbyt wysokich stanów magazynowych. Ważne było również zarządzanie stosowanymi technologiami produkcyjnymi, rozliczeniami kosztów produkcji, planowanie skorelowane z potrzebami rynku oraz zamówieniami od kontrahentów. Od docelowego rozwiązania oczekiwano również usprawnienia pracy działu rozliczeń oraz księgowości.
O wyborze przez KSN Sanel Comarch CDN XL zdecydowały wszechstronne funkcjonalności systemu, odpowiadające specyfice działalności naszej firmy. Wdrożenie Comarch CDN XL w KSN Sanel pokazało, jak ważna jest integracja działów przedsiębiorstwa w kontekście zarządzani oraz planowania produkcji. System Comarch CDN XL pozwala kontrolować stosowane technologie oraz daje natychmiastowy dostęp do ofert, zamówień, historii towarów czy rozliczeń – podkreśla Andrzej Walancik, Kierownik ds. Techniczno-Produkcyjnych w KSN Sanel.
Zakres funkcjonalny objął w pierwszej fazie moduły: Administracja, Sprzedaż, Zamówienia, Produkcja, Księgowość, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. W kolejnym etapie planowana jest implementacja aplikacji Mobilny Sprzedawca dla uzyskania pełnego wsparcia dla przedstawicieli handlowych, którzy działając w terenie, uzyskają możliwość bezpośredniego dostępu do danych w Comarch CDN XL: klientów, zamówień oraz rozliczeń.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top