loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma TOYA Sp. z o.o., piąty co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce, dołączyła do grona użytkowników systemów Comarch ERP, wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Wybór padła na rozwiązanie Comarch CDN XL.
 
Wybór systemu, jak również firmy wdrożeniowej, poprzedzony był dokładną analizą rynku w zakresie dostępnego oprogramowania klasy ERP. Poszukiwanie tego typu systemu zrodziło się z potrzeby posiadania oprogramowania, które integrowałoby rozproszone dane i pozwalałoby na ich rozbudowaną analizę. O wyborze Comarch CDN XL i firmy GECOS przesądziła kompleksowość rozwiązania Comarch oraz gwarancja ciągłej rozbudowy systemu, a także doświadczenie i pełne pasji podejście firmy GECOS do realizacji projektów wdrożeniowych.

Wdrożenie poprzedzone zostało analizą mającą na celu identyfikację procesów biznesowych w TOYA, tzw. „wąskich gardeł” występujących w tych procesach oraz określenie potrzeb w zakresie wdrożenia systemu. Analiza objęła obszary zakupów, importu, księgowości, kadr i płac, controllingu, sprzedaży, obrotu towarowego pomiędzy oddziałami TOYA w sześciu miastach.

Wdrożenie objęło następujące moduły: Sprzedaż, Import, Księgowość, Środki Trwałe, Business Intelligence oraz moduł Płace i Kadry kompatybilnego z systemem Comarch CDN XL oprogramowania Comarch OPT!MA. Z dniem 1 stycznia 2010 roku firma TOYA rozpoczęła pracę na modułach Sprzedaż, Import, Księgowość, Środki Trwałe. 1 lutego 2010 roku rozpoczął pracę moduł Kadry i Płace. W ciągu całego 2010 roku firma wdrożeniowa prowadziła prace konfiguracyjne i programistyczne, dostosowujące system Comarch CDN XL do specyfiki prowadzonej przez TOYA działalności. Opracowane zostały nowe założenia rachunkowości zarządczej oraz sposób ich ujęcia i odzwierciedlenia w obszarze controllingu i analiz Comarch CDN XL. W maju 2010 roku rozpoczęły się testy pracy modułu Business Intelligence. Weryfikacja danych i raportów w Business Intelligence trwała do sierpnia 2011 roku. Przed firmą kolejny etap prac – rozwój obszaru analiz, który doprowadzi do wdrożenia procesów budżetowania.

Powstała w 1991 roku TOYA Sp. z o.o., posiada w ofercie telewizję, Internet oraz telefonię. Dociera do 160 tys. mieszkań w sześciu miastach: Łodzi, Mysłowicach, Przemyślu, Kutnie, Piotrkowie Trybunalskim oraz Piszu. TOYA jest największą w Polsce telewizją kablową z wyłącznym udziałem polskiego kapitału.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top