loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Termet wdraża najnowszą wersje systemu ERP firmy QAD

Termet SA, czołowy producent gazowych urządzeń grzewczych, wprowadził najnowszą wersję systemu ERP QAD Enterprise Applications. Rozwiązanie wspiera działalność zakładu w takich obszarach, jak zaopatrzenie, produkcja, sprzedaż, finanse i księgowość, serwis oraz logistyka.
Firma zdecydowała się również na wprowadzenie aplikacji pozwalającej na dokładne śledzenie partii/serii towaru. System zapewnia kompleksowe wsparcie działalności zakładu w Świebodzicach oraz umożliwia pełną integrację danych. Z aplikacji korzysta 35 użytkowników.

Termet jest producentem różnego typu kotłów gazowych, podgrzewaczy wody oraz rozwiązań solarnych. Firma realizuje pełny cykl badawczo-rozwojowy. Posiada własne biuro projektowe urządzeń gazowych i laboratorium badawcze, w których opracowywane są nowe technologie wykonawstwa oraz dokumentacja konstrukcyjna wszystkich produktów. Ukierunkowanie firmy na produkcję gazowych urządzeń grzewczych pozwoliło na osiągnięcie wysokiego poziomu specjalizacji produkcji i stworzenie nowoczesnego parku maszynowego. Spółka produkuje rocznie ok. 70 tys. urządzeń w 100 różnych rodzajach. Są one dostępne na wielu rynkach europejskich. Termet prowadzi również ekspansję na kolejne obszary geograficzne, z powodzeniem rozwijając działania m.in. na rynku chińskim. Obecnie firma posiada ok. 20% udział w rynku.
Decydując się na wprowadzenie systemu informatycznego zwracaliśmy przede wszystkim uwagę na maksymalne dopasowanie rozwiązania do specyfiki firmy produkcyjno-handlowej. W efekcie wprowadziliśmy system, który zapewnia pełne wsparcie w kluczowych obszarach działalności firmy – podkreśla Ryszard Satyła, Prezes Zarządu Termet SA.
Proces produkcji w firmie Termet charakteryzuje wysoki poziom specjalizacji oraz profesjonalizmu. Obejmuje on tworzenie dokumentacji konstrukcyjno – technologicznej, emisję dokumentacji zleceń produkcyjnych na poszczególne wydziały produkcyjne oraz rozliczenie zleceń produkcyjnych.
Termet stale doskonaląc procesy obejmujące konstrukcję wyrobów, produkcję, sprzedaż, księgowość, serwis itd., dba także o to, by być na czele w wyścigu technologii oraz wymiany informacji. Dzięki systemowi, posiadamy przejrzystą i dokładną Informację o stanach na produkcji. System ERP ma również duży wpływ na optymalizację kosztów działalności całego zakładu – dodaje Ryszard Satyła.
System obejmuje także ewidencję napraw serwisowych. Daje możliwość natychmiastowego szacowania kosztów naprawy, także określenia statystyki wykonywanych napraw. Wraz z aktualizacją systemu, Termet wprowadził system śledzenia daty produkcji na poszczególnych wyrobach.
Najnowsza aplikacja QAD jest z pewnością wygodnym i intuicyjnym narzędziem. Została wyposażona w interfejs użytkownika w wersji tekstowej i graficznej, co umożliwia bardziej przyjazną obsługę. Aktualizacja trwała niespełna 5 miesięcy. Udało się ją przeprowadzić bez żadnych przeszkód w precyzyjnie określonym terminie, przy zachowaniu zakładanego budżetu. Jest tym istotniejsze, że zamknięcie projektu było prowadzone w szczycie produkcyjnym –podkreśla Joachim Pawlik, IT Manager.
Źródło: QAD

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top