loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System kart lojalnościowych zintegrowany z Dynamics Nav

System kart lojalnościowych zintegrowany z  system ERP Dynamics Nav jako wartościowy element polityki zarządzania kluczowym klientem.


Koszty pozyskania przez firmę nowego klienta są dużo większe niż koszty utrzymania już posiadanego. Dlatego firmy, coraz częściej kładą nacisk na dbałość o satysfakcje własnych klientów aby zminimalizować prawdopodobieństwo ich odejścia do konkurencji. Z tego powodu firmy decydują się wdrożyć systemowe rozwiązanie organizacyjno-informatyczne, które pozwala zarządzać kluczowymi klientami. Z wielu istniejących sposobów, które wspomagają utrzymanie klienta w firmie, jednym co raz popularniejszych są programy lojalnościowe.

Ogólna koncepcja programów lojalnościowych jest prosta. Klient kupujący produkt lub usługę dostaje coś dodatkowego – możliwość otrzymania nagrody, upustów lub prezentów. W ten sposób klient w trakcie kolejnych zakupów przywiązuje się do firmy otrzymując wartościowe upominki. W ten sposób korzysta z tego również przedsiębiorstwo, które buduje relacje z grupą klientów gwarantującą stałe zyski dla firmy.

Istotnym elementem programów lojalnościowych są karty klienta oraz informatyczny system obsługujący funkcjonalność programów lojalnościowych. Klient otrzymuje kartę, która go identyfikuje oraz uprawnia do uczestniczenia w programie lojalnościowym.

Firma Alna Business Solutions Sp. z o.o. chciałaby Państwa zainteresować systemem lojalnościowym ściśle zintegrowanym z systemem klasy ERP - Dynamics Nav. Nasz system ułatwia prowadzenie aktywności marketingowych w następujących obszarach:

  • Przeprowadzenie transakcji lojalnościowych. Transakcja sprzedaży dla klienta posiadającego kartę lojalnościową zasilałaby pulę punktów gromadzoną przez klienta. Algorytm naliczania punktów w ramach realizowanych transakcji byłby wcześniej zaprojektowany i wdrożon
  • Gromadzenie informacji marketingowych o preferencjach konsumenckich klientów. Specjalne raporty mogłyby przedstawiać szczegóły transakcji sprzedaży klientów mówiące o preferencjach klientów.
  • Tworzenie efektywnej polityki cenowej. Gromadzone punkty na kartach lojalnościowych mogą być zamieniane na wybraną przez klienta atrakcyjną strukturę cennika. Innymi słowy zbierane punkty byłyby zamieniane na upusty, które automatycznie mogłyby się podpowiadać sprzedawcy w trakcie transakcji sprzedaży.
  • Tworzenie trwałej relacji z klientami. Budowa precyzyjnej historii relacji lojalny klient – handlowiec może pomóc firmie w budowie trwałych relacji z klientami.

System lojalnościowy integruje się z standardowymi funkcjonalnościami systemu Dynamics Nav w następujących obszarach:

  • Kartoteka klienta w module zarządzania sprzedażą.
  • Kartoteka kontaktu w module CRM.
  • Transakcji sprzedaży w module zarządzania sprzedażą.
  • Transakcji interakcji w module CRM.
  • Ustalania polityki cenowej w module zarządzania sprzedażą.

Poprzez zastosowanie komponentowej budowy systemu lojalnościowego istnieje możliwość implementacji podstawowej funkcjonalności systemu a następnie wraz z jego rozwojem możemy rozbudowywać nasz system lojalnościowy o coraz to bardziej zaawansowane cechy.

Źródło: ALNA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top