loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że Atherton, jedyny australijski producent dużego sprzętu do sterylizacji oraz jeden z największych producentów i instalatorów przemysłowego wyposażenia kuchennego, wdroży system ERP IFS Applications, którego integralną częścią są rozwiązania mobilne i obsługa klienta.
 

Firma dysponuje bazą produkcyjną w Melbourne oraz zespołem 65 techników serwisowych, którzy oferują całodobową obsługę posprzedażną i wsparcie techniczne w całej Australii. Atherton to działające od 122 lat przedsiębiorstwo opierające swoją działalność na długoterminowych relacjach z klientami. Klienci polegają na świadczonej przez firmę obsłudze serwisowej sprzętu przez cały okres eksploatacji.

Podstawą w działaniu firmy jest również korzystanie z najnowocześniejszych technologii w celu ciągłego doskonalenia produktów i usług. Kiedy więc okazało się, że kluczowy element tej technologii – rozwiązanie do zarządzania mobilnymi usługami, zintegrowane z posiadanym systemem ERP – przestało być obsługiwane i musiało zostać wycofane, Atherton postanowił wymienić zarówno jedno, jak i drugie, wprowadzając pojedynczą biznesową platformę informacyjną.

Po szerokich konsultacjach z trzynastoma wiodącymi dostawcami systemów klasy ERP i dogłębnej analizie pięciu rozwiązań okazało się, że tylko dwie firmy oferują rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie w pełni opracowane przez dostawcę.

W sytuacji gdy obsługa posprzedażna stanowi kluczową część działalności, trzeba zachować dużą dozę ostrożności przy wyborze systemu ERP. Nie ma zbyt wielu dostawców systemów ERP, którzy oferują funkcje zarządzania serwisem i środowiskiem mobilnym jako podstawową część systemu – powiedział Sean Boston, Dyrektor Generalny firmy Atherton. Gdy przyglądaliśmy się innym rozwiązaniom ERP, funkcjonalnosć zarządzania serwisem była albo „doczepiona” do systemu, albo oferowana jako system zewnętrzny zintegrowany z systemem ERP. W przypadku systemu firmy IFS widać było, że zarządzanie serwisem stanowi jego podstawowy komponent.

Oprócz wbudowanych komponentów do zarządzania serwisem oraz środowiskiem mobilnym, nowe rozwiązanie firmy IFS zapewni również w firmie Atherton obsługę finansów, kadr, produkcji, projektów i zarządzania kontraktami, zamówień klientów, dystrybucji, obsługi technicznej, zarządzania dokumentacją oraz jakością.

Zapewniając pełną gamę funkcji na jednej platformie informacyjnej – z funkcją analizy biznesowej (BI) w czasie rzeczywistym, która po raz pierwszy będzie dostępna w całej firmie Atherton – rozwiązanie to ma za zadanie wprowadzić szereg usprawnień biznesowych, m.in.:

  • Większą efektywność usług serwisowych oraz łatwiejszy dostęp do informacji obejmujących cały cykl życia produktu, od produkcji przez instalację, aż po serwisowanie.
  • Lepszą wizualizację i bardziej terminową analizę zapotrzebowania oraz wydajności we wszystkich obszarach działalności dzięki wbudowanym narzędziom do analizy danych oraz kokpitom menedżerskim.
  • Poprawę wykorzystania powierzchni produkcyjnej ze zdolnością do koordynowania wymagań technicznych projektu oraz produkcji na dużą skalę w jednym systemie.
  • Lepszą zgodność z przepisami agencji Therapeutic Goods Agency (TGA) dzięki temu, że zarządzanie dokumentacją oraz jakością stanowi podstawową część systemu ERP.
  • Zmniejszenie kosztów kontroli jakości dzięki możliwości łatwego dokumentowania przebiegu procesów w systemie IFS Applications.
Wcześniej nie byliśmy w stanie od razu reagować na dane z analiz; wymagało to ręcznego przeglądu sprawozdań. Natomiast system firmy IFS posiada wbudowaną zdolność do natychmiastowego reagowania na takie dane, co niewątpliwie pomoże nam poprawić wydajność – powiedział Boston. Przewidujemy również znaczne zmniejszenie nakładów na kontrolę jakości dzięki łatwiejszemu dokumentowaniu przebiegu pracy.
Firmy poszukują sposobów na zintegrowanie rozwiązań mobilnych i zarządzania serwisem z posiadanymi systemami ERP – powiedział Rob Stummer, Dyrektor Zarządzający IFS Australia i New Zealand. Ale Atherton zdał sobie sprawę, że sama integracja to za mało, aby zapewnić najwyższej klasy obsługę posprzedażną. Rozwiązania te powinny stanowić element jednego, elastycznego systemu wspomagającego zarządzanie, współdziałając z kluczowymi komponentami, takimi jak obsługa finansów, zasobów ludzkich czy zarządzanie projektami.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top