loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP firmy Microsoft usprawni zaopatrzenie i dystrbucję w firmie odzieżowej

Retail Grupa Wójcik Fashion, jedna ze spółek wchodzącej w skład Grupy Wójcik Fashion, wiodącego producenta odzieży dziecięcej, zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu klasy ERP firmy Microsoft – Dynamics NAV 2015 – wraz z rozwiązaniami specjalizowanymi dla branży Retail. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV24, dostarczająca usługi informatyczne w obszarze aplikacji biznesowych, doradztwa i konsultingu oraz wsparcia technicznego.


 
Wdrożenie w firmie Retail GWF trwało 4 miesiące, a jego głównym celem była optymalizacja zaopatrzenia oraz dystrybucji towarów do własnej sieci sklepów, w tym sklepu internetowego. Firma NAV24 wprowadziła zaawansowane funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics NAV 2015 obejmujące zarządzanie finansami, sprzedaż i należności, zakupy i zobowiązania, zarządzanie magazynem i zaopatrzenie sklepów. Co więcej, wdrożono szereg rozwiązań specjalizowanych autorstwa NAV24 umożliwiających automatyzację wymiany danych z innymi spółkami w grupie, obrót towarami i rozliczenia sprzedaży komisowej, zarządzanie magazynem z obsługą kodów kreskowych (WMS), ewidencję sprzedaży detalicznej wraz z obsługą kart stałego klienta oraz obsługę sprzedaży internetowej. Wprowadzono także autorski moduł sprzedaży detalicznej POS oraz program lojalnościowy do zarządzania kartami stałego klienta i monitorowania efektywności kampanii marketingowych.
NAV24 opracował dla nas rozwiązania specjalizowane, które w stu procentach spełniły nasze oczekiwania. Wdrożenie systemu to nie tylko prace programistyczne, lecz także wsparcie i doradztwo biznesowe, o czym mieliśmy okazję przekonać się w czasie tej owocnej współpracy – komentuje Wojciech Borowiec, Kierownik ds. Informatyki, Retail GWF Sp. z o.o.
Wdrożone rozwiązania umożliwiły Retail GWF budowanie kampanii marketingowych i tworzenie promocji kierowanych do określonych segmentów klientów dzięki możliwości gruntownej analizy sprzedaży w oparciu o wdrożony program lojalnościowy. Przyczyniły się również do usprawnienia procesów zaopatrzenia dzięki wdrożeniu kodów kreskowych, a także wzrostu sprzedaży dzięki skróceniu procesów logistycznych. Co więcej, poprawie uległo raportowanie dot. sprzedaży detalicznej, a optymalizacji – zaopatrzenie towarowe sklepów firmowych oraz logistyki na poziomie centrala–sklep i sklep–sklep. Nowe rozwiązania wspierają również firmę w podejmowaniu odpowiednich decyzji związanych z zaopatrzeniem sieci sprzedaży detalicznej.

Źródło: Microsoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top