loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Międzynarodowe badanie przeprowadzone przez ośrodek TNS Sifo na zlecenie firmy IFS wykazało, że firmy, które zamierzają zakupić i wdrożyć system ERP, powinny szukać innowacyjnych, proaktywnych i szybko reagujących dostawców. Posiadane przez dostawcę umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klienta i bliskiej współpracy, angażowania klienta w proces tworzenia i testowania produktu, zapewniania kompleksowego wsparcia oraz obecność dostawcy w pobliżu lokalizacji klienta, mają kluczowe znaczenie dla efektywności długoterminowej inwestycji.


Badanie przeanalizowało stosunek 216 osób zajmujących stanowiska decyzyjne z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwecji i krajów Beneluksu do zwrotu z inwestycji, strategii zaopatrzenia oraz relacji z dostawcą w czasie zakupu rozwiązań biznesowych.

Badanie wykazało, że 68% respondentów uważa swoje ostatnie projekty wdrożenia oprogramowania biznesowego za udane. Wśród tych osób 18% uważa swoje projekty za bardzo udane. Projekty wdrożeniowe przebiegają pomyślnie, kiedy klienci wybierają dostawców, którzy są innowacyjni i proaktywnie podchodzą do potrzeb klienta. Inne kluczowe czynniki mające wpływ na sukces projektu to angażowanie klienta w proces rozwoju i testowania produktu, udostępnienie wsparcia technicznego producenta oraz lokalna obecność dostawcy.

Badanie wykazało także, że odsetek bardzo udanych projektów podwaja się do 36%, kiedy udaje się połączyć wszystkie cztery opisane wyżej najważniejsze czynniki.
To badanie potwierdza nasze wieloletnie przekonanie, że sukces projektu wdrożenia oprogramowania biznesowego zależy od gotowości dostawcy, żeby dać z siebie wszystko – powiedział Alastair Sorbie, prezes zarządu korporacji IFS. W IFS promujemy kulturę dostępności i zaangażowania w tworzenie wartości dodanej oraz szybkiego zwrotu z inwestycji dla naszych klientów. Nasze doświadczenie branżowe w połączeniu z najnowocześniejszymi i innowacyjnymi produktami pozwala nam przekształcić projekt wdrożenia systemu klasy ERP z dobrego w świetny.
Drugim najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie projektu wdrożenia systemu klasy ERP jest angażowanie klienta w proces rozwoju i testowania produktu. Na przykład uczestnictwo w programie dla pierwszych użytkowników nowych rozwiązań zbliża dostawców i klientów oraz przyczynia się do rozwoju produktu tak, aby spełniał on ich potrzeby biznesowe.

Komentując wyniki badania, Alexander Sovré, dyrektor ośrodka TNS Sifo specjalizujący się w badaniach związanych z IT i telekomunikacją, powiedział:
Wyniki badania wyraźnie dowodzą, że udane projekty wdrożenia oprogramowania biznesowego nie są dziełem przypadku, ale wypadkową szeregu kryteriów, względem których firmy mogą oceniać potencjalnych dostawców oprogramowania. Wśród tych kryteriów ważne miejsce zajmuje budowanie relacji z klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top