loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Supremis wdraża system ERP w Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield dostarcza zintegrowane rozwiązania poprzez aktywne doradztwo, realizację inwestycji i zarządzanie w imieniu wynajmujących, najemców i inwestorów na każdym etapie procesu powstawania i eksploatacji nieruchomości. Cushman & Wakefield jest jedną z największych na świecie firm doradczych w zakresie nieruchomości komercyjnych. Firma została założona w 1917 r. i zatrudnia ponad 15 tys. pracowników.

Oferuje rozwiązania dotyczące kupna, sprzedaży, finansowania, najmu i zarządzania aktywami. Doradza w zakresie wyceny, planowania i badań strategicznych, analizy portfeli nieruchomości, wyboru nieruchomości i pomocy przy lokalizacji powierzchni oraz wiele innych usług doradczych.

Zdecydowaliśmy się na implementację systemu  ERP SAP Business One Help Desk, by zapewnić większe bezpieczeństwo zarządzanym przez nas nieruchomościom, Najemcom możliwość monitorowania swoich zgłoszeń i tempa reakcji Zarządcy, a Wynajmującym pewność, że ich nieruchomość jest zarządzana w oparciu o profesjonalne, najlepsze rozwiązania techniczne. Nie ukrywamy, że względy marketingowe i przewaga konkurencyjna SAP Business One miały znaczenie przy wyborze oprogramowania - Aneta Rogowicz – Gała, Property Finance Manager, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.

Cushman & Wakefield wybrał internetową platformę SAP Business One HelpDesk, zaprezentowaną przez firmę SUPREMIS Sp. z o.o.. Nowe narzędzie internetowe ma za zadanie usprawnić przepływ informacji pomiędzy najemcami, a firmą Cushman & Wakefield w zakresie zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. Dzięki wykorzystaniu sieci Internet najemcy mają możliwość bezzwłocznie poinformować o zaistniałym problemie niezależnie od miejsca i czasu. Co więcej, uzyskują pewność, że zgłoszenie zostanie sprawnie i profesjonalnie obsłużone przez wykwalifikowanych pracowników, a automatyczne powiadomienia na bieżąco informują o aktualnym statusie zgłoszenia.

SAP Business One HelpDesk to przystępne rozwiązanie o krótkim czasie wdrożenia oferowane przez firmę SUPREMIS Sp. z o.o. firmom zarządzającym nieruchomościami, które chcą usprawnić obsługę swoich Klientów.

Źródło: www.supremis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top