loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM w Łańcucie, prowadząca siedem placówek handlowych, wdrożyła oraz dostosowała do swoich specyficznych wymogów Comarch OPT!MA, jeden z szerokiej gamy produktów Comarch ERP.
W trakcie wdrożenia w PSS SPOŁEM dostosowano oprogramowanie Comarch OPT!MA do specyficznych wymogów Spółdzielni, wśród których warto wymienić: pracę na jednej bazie danych, szybki dostęp do informacji, przepływ informacji pomiędzy obszarem sprzedażowym a księgowym, bezpośrednią widoczność paragonów wystawianych na przez sieć sklepów w bazie księgowej, szerokie możliwości analityczne, pozwalające podejmować odpowiednie decyzje zarządcze, skrócenie czasu pracy pracowników oraz szybkie kierowania promocjami.

Wdrożenie w PSS SPOŁEM, ze względu na swą nietypowość, trwało około trzech miesięcy. W pierwszy etapie w Spółdzielni wdrożono Comarch OPT!MA w obszarze księgowym i kadrowo-płacowym.

Po zakończeniu tego etapu, biorąc po uwagę skuteczność oprogramowania, jego konkurencyjną cenę, doświadczenie ZETO-RZESZÓW przy wdrażaniu i dostosowywaniu Comarch OPT!MA, a także pozytywne opinie firm pracujących na Comarch OPT!MA, poparte referencjami, zarząd PSS SPOŁEM podjął decyzję o kontynuowaniu dalszego rozszerzania instalacji, tym razem o moduły sprzedażowe. Wdrożono między innymi pięć stanowisk modułu Detal w dwóch sklepach, a w planach jest dalsze rozszerzanie instalacji o kolejne stanowiska. W każdym ze sklepów zastosowano nowoczesne kolektory danych, przy pomocy których realizowane są przyjęcia towarów i inwentaryzacje. W późniejszym etapie wdrożenia zlikwidowano kasy fiskalne, które zostały zastąpione stacjami POS, wyposażonymi w czytniki kodów kreskowych i drukarki fiskalne.
Comarch OPT!MA to program wydajny, skuteczny i szybki, który obejmuje swoją funkcjonalnością wszystkie procesy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy handlowej – mówi Urszula Złamaniec, specjalista ds. marketingu i handlu w ZETO-RZESZÓW. – Na zamówienie Spółdzielni opracowaliśmy dwie aplikacje. Pierwszą, wysyłającą automatyczne raporty dotyczące sprzedaży na FTP do wglądu dla partnera handlowego PSS SPOŁEM, drugą, służącą zaczytywaniu na magazyn przyjęć towarów (gazet) na podstawie plików XML wysyłanych codziennie przez importera, które wczytywane były automatycznie do bazy PSS SPOŁEM – dodaje Urszula Złamaniec.
Dzięki indywidualnym raportom, przygotowanym przez specjalistów ZETO-RZESZÓW, osoby decyzyjne w PSS SPOŁEM mogą dokonywać dokładnych analiz sprzedaży oraz śledzić dane w czasie rzeczywistym. Comarch OPT!MA pozwala uniknąć długiego czasu przesyłania danych sprzedażowych z kas do systemu – przed wdrożeniem Comarch OPT!MA trwało to około jednej godziny od zamknięcia sklepów – teraz ten problem nie istnieje. Księgowanie odbywa się również automatycznie, sprawnie naliczane są także płace. Jedną ze specyficznych cech działalności SPOŁEM było prowadzenie magazynu w cenach brutto – teraz firma przeszła na ceny netto, jednak w księgowości ceny te są ubruttawiane.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top