loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERPSAMI SWOI  i  ERP firmy SAP

SUPREMIS  - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceFirma Sami Swoi wybrała zintegrowany system klasy ERP - SAP. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości obsługi klientów B2B i współpracy z przedstawicielami rozleglej sieci partnerskiej. Wdrożenie w siedzibie firmy Sami Swoi w Londynie oraz w polskim oddziale poprowadzi SUPREMIS.


Sami Swoi, największa polska platforma informatyczna przeznaczona do międzynarodowych transferów pieniężnych, świadczy usługi transferu gotówki między Wielką Brytanią a Polską, gwarantując przy tym najwyższą jakość obsługi. Firma stawia na nowoczesne technologie, sprawnie wykorzystując możliwości jakie daje Internet.

Wybór systemu ERP  firmy SAP doskonale wpisuje się w strategię Samych Swoich. Oprogramowanie pomoże osiągnąć ambitne cele wspierając działalność firmy przede wszystkim w obszarze finansowym. Projekt obejmie księgowość, jak i zaawansowane raportowanie. W efekcie zarząd swoje decyzje będzie mógł oprzeć na aktualnych i wiarygodnych danych finansowych.

Aktualność informacji dotyczących transferów zapewni obustronna integracja systemu ERP z platformą transakcyjną firmy Sami Swoi i systemami kluczowych banków. Dodatkowo wszelkie operacje zakupu i sprzedaży walut będą automatycznie księgowane. W rezultacie SAP usprawni proces naliczania i księgowania różnic kursowych, gwarantując przy tym pełną zgodność z brytyjskimi przepisami prawnymi.

Oprócz modułu finansowo-księgowego SAP, firma planuje uruchomić moduł CRM, którego zadaniem będzie przechowywanie historii kontaktów z klientami B2B i przedstawicielami sieci partnerskiej.

Na jakość obsługi znacząco wpłynie wprowadzenie systemu przepływu wiedzy, które firma SURPEMIS, prowadząca wdrożenie, planuje uruchomić w środowisku SharePoint. Pracownicy Samych Swoich będą mogli jeszcze szybciej odpowiadać na pytania klientów, poruszając się po wirtualnych gałęziach drzewka decyzyjnego.

Intranetowy system przepływu wiedzy wraz z SAP usprawni obieg informacji między departamentami i pracownikami.

Źródło: www.supremis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top