loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma MAS Brands (Pvt) Ltd z siedzibą w Sri Lance, producent wysokiej jakości bielizny marki amanté, wdrożyła system ERP IFS Applications™ w całej organizacji. Dzięki krótkiemu czasowi wdrażania — były to zaledwie dwa miesiące — firma szybko osiągnie pierwsze korzyści i poniesie niższe ogólne koszty użytkowania.


MAS Brands, firma działająca pod marką amanté, stanowi oddział grupy MAS Holdings, jednego z największych przedstawicieli południowoazjatyckiego rynku bieliźnianego. W lipcu 2012 roku firma zdecydowała się usprawnić procesy sprzedaży i dystrybucji, wykorzystując w tym celu system IFS Applications. Oprogramowanie miało także wspomóc realizację planów rozwoju przedsiębiorstwa na rynku krajowym i za granicą.

Rozwiązanie IFS, którego wdrożenie zajęło zaledwie dwa miesiące, ułatwia firmie MAS Brands nadzorowanie różnych aspektów działalności, od zamówień po sprzedaż i dystrybucję. System IFS Applications zapewnia pełen wgląd w kwestie finansowe oraz udostępnia funkcje automatycznego, szczegółowego raportowania, zarówno na poziomie strategicznym, jak i taktycznym, co z pewnością przyczyni się do umocnienia pozycji firmy na globalnym rynku.
Dzięki IFS Applications mamy do dyspozycji zintegrowany system do zarządzania najważniejszymi operacjami z zakresu łańcucha dostaw i finansów — mówi dyrektor grupy MAS Holdings Pvt Ltd, Ajay Amalean. „Rozwiązanie IFS pozwoliło nam skrócić czas realizacji zamówień naszych klientów do branżowego standardu 48 godzin, a nawet jeszcze bardziej, utrzymać wysoki poziom dokładności w odniesieniu do stanów magazynowych i skuteczniej zarządzać kosztami administracyjnymi. Przekłada się to na wyższą przejrzystość, lepszą kontrolę nad działalnością oraz niższe koszty użytkowania.
Nasza współpraca z firmą MAS Brands przyniosła wiele korzyści obu stronom — mówi Shiraz Lye, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu IFS South Asia. Pragniemy oferować klientom oprogramowanie uwzględniające specyfikę ich branż i umożliwiać im jak najszybsze uzyskiwanie korzyści płynących z zastosowania naszych systemów. Z przyjemnością informujemy o pomyślnej realizacji projektu wdrożenia w MAS Brands i czekamy na kolejne szanse wspierania rozwoju tej firmy.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top