loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Nowe możliwości flagowego pakietu ERP Microsoft

Microsoft ogłosił kolejną dużą aktualizację swojego flagowego rozwiązania klasy ERP. Nowa wersja systemu dostarcza innowacyjne możliwości w zakresie zarządzania magazynem i transportem, umożliwiając pełny wgląd w czasie rzeczywistym w realizację łańcucha dostaw.


 
przedsiębiorstwa mogą oferować swoim klientom większą elastyczność i możliwości wyboru, a także bardziej konkurencyjne ceny. Z kolei nowe usługi Lifecycle Services umożliwiają organizacjom zwiększenie przewidywalności wdrożeń systemu Microsoft Dynamics AX dzięki uproszczeniu i standaryzacji procesów, zapewniając innowacyjność i spójne doświadczenia w zakresie serwisowania i wsparcia.

Nowoczesne aplikacje typu end-to-end i możliwości mobilne
Aktualizacja wprowadza także nowy framework aplikacji i usług typu end-to-end, umożliwiając przedsiębiorstwom tworzenie nowoczesnych aplikacji dla konkretnych scenariuszy biznesowych i urządzeń mobilnych, które pozwalają łatwo i bezpiecznie łączyć się z Microsoft Dynamics AX.

Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na platformie Windows Azure
W celu zapewnienia szybkiej obsługi większej liczby klientów reprezentujących nowe segmenty i rynki, Microsoft oferuje wsparcie wdrożeń systemu Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na platformie Windows Azure w modelu IaaS (Infrastructure as a Service). Zapewnia to wysoką dostępność danych dzięki temu, że są one przechowywane w chmurze i przedsiębiorstwa mogą z nich korzystać praktycznie w dowolnym miejscu i czasie.

Lifecycle Services – nowe możliwości serwisowania i wsparcia w chmurze
Udostępnione w Microsoft Dynamics AX 2012 R3 usługi działające w chmurze – Lifecycle Services, które wprowadzają nowe rozwiązania w zakresie serwisowania i wsparcia, pomagają organizacjom zwiększyć przewidywalność wdrożeń oraz zapewniają im elastyczność umożliwiającą dostosowanie się do zmiennych warunków biznesowych. Dotychczasowa praktyka korzystania z tych usług pokazuje, że klienci są w stanie znacząco skrócić czas spędzany na definiowaniu, rozwoju i obsłudze aplikacji. Przykładowo, w przypadku, kiedy pierwsi klienci potrzebowali wsparcia w rozwiązaniu problemu, ponad 65 procent z nich było w stanie samodzielnie zaadresować problem i pytania, korzystając z tego serwisu.

O wartości rozwiązania Microsoft Dynamics AX świadczy badanie TEI (Total Economic Impact) przeprowadzone przez firmę Forrester Research. W oparciu o ankiety konsumenckie i wywiady Forrester ustalił, że złożona organizacja korzystająca z rozwiązania Microsoft Dynamics AX 2012 osiągnie trzyletni wskaźnik rentowności (ROI) na poziomie 92%, gdzie okres zwrotu z inwestycji (payback) wynosi 21 miesięcy, zaś korzyści to ponad 6 milionów dolarów*.
Microsoft Dynamics AX 2012 R3 to dla całej branży znaczący krok w kierunku przyszłości systemów ERP. Nowe wydanie, odpowiadając na potrzeby klientów, umożliwi organizacjom czerpanie korzyści z usług chmurowych i nowych możliwości mobilnych – komentuje Robert Skrzypczak, ekspert rozwiązań Microsoft Dynamics ERP, Microsoft.
Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top