loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 - 15 grudnia oficjalna premiera

MICROSOFT - SYSTEMY ERP, CRM,ERPMicrosoft Dynamics wprowadza na polski rynek najnowszą wersję systemu klasy ERP – Microsoft Dynamics NAV 2009 R2. Aplikacja ma za zadanie wspomagać dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa w zarządzaniu finansami, produkcją, dystrybucją, projektami, usługami, relacjami z klientami, obsługą serwisową czy działaniami e-commerce. Oficjalna premiera produktu rozpocznie się 15 grudnia w Warszawie.
Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 to udane połączenie sprawdzonej technologii i wieloletniego doświadczenia ekspertów Microsoft w doskonaleniu aplikacji biznesowych klasy ERP. Stąd stanowi niezawodne rozwiązanie, stworzone z myślą o łatwości i szybkości jego użytkowania oraz niebywałej elastyczności w dostosowaniu do stale zmieniających się warunków biznesowych.
Microsoft Dynamics NAV 2009 umożliwia integrację informacji biznesowych z całego przedsiębiorstwa. Skutkuje to pozytywnym i wymiernym wpływem na wydajność pracowników i całej firmy, pozwala redukować koszty oraz umożliwia przeprowadzanie operacji, mających na celu zwiększenie dochodowości przedsiębiorstwa – mówi Mariusz Wołodźko, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft.
Oprócz funkcjonalności, które zawierały poprzednie wersje oprogramowania – w tym ustawienia w menu uzależnione od uprawnień użytkownika, obsługę wielu języków czy możliwość integracji z programem Outlook – nowy NAV 2009 wyróżnia trójwarstwowa architektura, spersonalizowane widoki główne dla 21 najważniejszych ról pełnionych przez pracowników w organizacji, zaawansowane narzędzia do analiz biznesowych, czy też usługi sieci Web, pozwalające Partnerom Microsoft na integrację z innymi systemami czy aplikacjami branżowymi. Dodatkowo, nowe narzędzie udostępnia większe możliwości integracji z aplikacjami pakietu Microsoft Office, w tym z Microsoft Office SharePoint Server.

Trójwarstwowa architektura systemu ułatwia jego dopasowanie do konkretnych potrzeb firmy i oferuje szerokie możliwości modyfikacji (dodawania/usuwania funkcjonalności) w zależności od wymogów konkretnej branży. Natomiast obsługa usług sieci Web pozwala na szybką i bezproblemową integrację narzędzia z istniejącą już w firmie infrastrukturą IT, a Partnerom handlowym z innymi branżowymi systemami i aplikacjami. System ERP Microsoft Dynamics NAV 2009 współpracuje także z Microsoft .NET Framework, pozwalając na uproszczenie administracji IT oraz integrację z dodatkowymi aplikacjami .NET lub na ich kreację. Nowy NAV został również wyposażony w innowacyjne nardzędzia raportująco-analityczne (narzędzia graficzne, wskaźniki KPI, OLAP), umożliwiające analizę bieżącej sytuacji firmy i podejmowanie trafniejszych decyzji. Dzięki integracji ze SQL Server Reporting Services i SQL Server Analysis Services, Dynamics NAV 2009 umożliwia również podniesienie wydajności i korzystanie z funkcjonalności analizy biznesowej programu SQL Server, pozwalając na łatwiejszy i szybszy wgląd w funkcjonowanie firmy.
To co jest ważne dla przyszłych użytkowników to to, że Microsoft Dynamics NAV 2009 ma wygląd i sposób obsługi podobny do innych produktów i technologii oferowanych przez firmę Microsoft. Takie rozwiązanie umożliwia obniżenie nakładów przedsiębiorstwa na przeprowadzanie szkoleń pracowników oraz podnosi wydajność pracy od momentu uruchomienia systemu – dodaje Mariusz Wołodźko.
Ponadto, nowy Microsoft Dynamics NAV 2009 umożliwia między innymi:
  • Zwiększenie produktywności użytkowników poprzez dostarczenie im jeszcze bardziej intuicyjnego w obsłudze interfejsu oraz dopasowanych narzędzi, jakich potrzebują do wykonywania codziennych obowiązków. Pracownicy nie tracą już czasu na szukanie i zestawianie danych czy ich ręczne przepisywanie, dzięki czemu mogą w pełni skupić się na swojej pracy.
  • Pełną automatyzację procesów, co pozwala na szybszą i terminową realizację projektów, a tym samym podniesienie satysfakcji klientów.
  • Optymalizację obsługi klienta poprzez dostęp do aktualnych informacji o nim, możliwość dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb, szybkie odpowiadanie na pytania oraz uzyskanie jeszcze lepszej przejrzystości zachodzących operacji.
  • Zredukowanie kosztów IT dzięki zintegrowanej, elastycznej architekturze systemu. Możliwość łączenia NAV 2009 z innymi aplikacjami, jak np. Microsoft Office czy CRM, pozwala zaoszczędzić czas, który byłby potrzebny do ręcznego przenoszenia danych między systemami. Dodatkowo firma może wyeliminować wszelkie opłaty licencyjne.
Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top