loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Immergas automatyzuje logistykę

Firma IMMERGAS POLSKA wdrożyła moduł zaawansowanego zarządzania magazynem Oracle JD Edwards zintegrowany z obsługą kodów kreskowych.  Za przygotowanie rozwiązania była odpowiedzialna firma Hogart Business Systems.

{MosModule module=RFID_Dzial}

IMMERGAS POLSKA jest oddziałem włoskiej firmy IMMERGAS S.p.A – czołowego producenta najwyższej jakości kotłów gazowych, podgrzewaczy, grzejników oraz kolektorów słonecznych. Firma zajmuje się sprzedażą oraz serwisem kotłów i pozostałych urządzeń na terenie całego kraju. W swojej ofercie posiada ponad pięć tysięcy produktów i części zamiennych.

W związku z dynamicznym rozwojem oraz chęcią poprawy obsługi logistycznej Immergas Polska zdecydował się na inwestycję w nowy magazyn wysokiego składowania o powierzchni 3000 m2, z 2500 lokalizacji magazynowych i obsadzie zaledwie 6 magazynierów. Jako rozwiązanie do automatyzacji pracy na magazynie wybrano moduł Zaawansowanego Zarządzania Magazynem Oracle JD Edwards (WMS) wspomaganego przez rozwiązania mobilne oparte o platformę Agilero.

Podjęta decyzja o wdrożeniu rozwiązania jest również efektem wymagań stawianych przez ISO 9001:2000, do których należy ciągłe doskonalenie realizowanych procesów oraz zorientowanie na klienta poprzez minimalizację opóźnień i eliminacje błędów przy realizowanych dostawach.

Polska filia, jako jedna z pierwszych wewnątrz grupy zdecydowała się na zmianę sposobu podejścia do procesów magazynowych stawiając na ich automatyzację w pełnym łańcuchu.

W naszym przypadku automatyzacja procesów na magazynie przyniosła korzyści w postaci zdecydowanego zmniejszenia współczynnika pomyłek oraz przyspieszenia czasu realizacji zleceń. Nie bez znaczenia jest również fakt, że od momentu, gdy wszystkie operacje są zapisywane on-line usprawniliśmy komunikację pomiędzy działami – mówi Maciej Czop dyrektor Finansowy Immergas Polska.

Rezultaty wdrożenia spełniły oczekiwania klienta wobec dostarczonego rozwiązania tj. przygotowanie narzędzi dostosowanych do specyfiki firmy przy minimalnym zaangażowaniu pracowników IMMERGAS POLSKA podczas trwania projektu.

W przeciągu półtora miesiąca od decyzji przygotowaliśmy wspólnie z firmą Hogart elastyczne i całkowicie do nas dostosowane rozwiązanie do obsługi kodów kreskowych. Teraz nasza logistyka wewnętrzna jest niezawodna i wydajna - mówi Piotr Gałecki, kierownik magazynu.

Wdrożona funkcjonalność wyraźnie podniosła wydajność przyjęcia towaru jak i kompletacji wysyłki do klienta. Dzięki optymalnym procesom oraz identyfikacji produktów przy pomocy kodu kreskowego osiągnięto nową jakość pracy na magazynie. Wyeliminowano problem czasochłonności potwierdzania przyjęć zleceń zakupu, które niejednokrotnie zawierają po kilkaset różnych produktów. Natomiast odpowiednio zaprojektowany proces kompletacji zleceń sprzedaży i wydań dla serwisów obniżył poziom występowania błędów do absolutnego minimum.

Zakończone sukcesem wdrożenie jest dowodem na to, że rozwiązania mobilne mogą być z powodzeniem wykorzystywane w magazynach o mniejszej powierzchni i przynosić wymierne korzyści również dla firm należących do sektora MŚP.

Bardzo się cieszymy z sukcesu tego przedsięwzięcia. To kolejny przykład, że nowoczesne rozwiązanie do obsługi magazynu może być dostępne w przystępnym budżecie i krótkim czasie realizacji – mówi Przemysław Jarzębowicz, dyrektor Działu Konsultingu w Hogart Business Systems.

Żródło: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top