loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Gospodarka narzędziami w systemie ERP BPSC

 Usprawnienie działalności magazynów narzędzi oraz zintegrowanie pozyskanych w ten sposób danych z systemem ERP Impuls 5 to główne korzyści, jakie daje nowa aplikacja autorstwa BPSC SA. Funkcjonalność obsługująca gospodarkę narzędziami to szczególnie przydatne rozwiązanie dla dużych firm produkcyjnych, planujących racjonalizować kosztowo również ten aspekt funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Oprogramowanie to uzupełnia inne funkcjonalności systemu Impuls 5 wspomagające realizację produkcji m.in. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości. Rozwiązanie daje sporą możliwość elastycznego dostosowania do specyfiki działalności produkcyjnej firmy, pozwalając na szerokie definiowanie poszczególnych elementów. Już na etapie projektowania prowadzone były konsultacje z potencjalnymi użytkownikami, tak aby aplikacja możliwie najwcześniej zapewniała maksymalną ergonomię pracy oraz szybki dostęp do podstawowych informacji o stanie wypożyczalni narzędzi.

Działanie aplikacji opiera się na kartotekach osób wykorzystując funkcjonalność kadrowo-płacową. Na ich podstawie powiązać można poszczególnych pracowników z zasobami narzędzi. Oznacza to przeniesienie do systemu informatycznego rozwiązania (opartego o tzw. numerki) wykorzystywanego w tradycyjnych magazynach. Dzięki temu oprogramowanie zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej wiedzy o sytuacji panującej na magazynie narzędzi.

Oprogramowanie przygotowane jest również do bieżącego zarządzania procesami legalizacji narzędzi. Podobnie wygląda kwestia wypożyczeń – w systemie dostępna jest pełna informacja o takich zdarzeniach z dokładnością do miejsca i osoby wypożyczającej. W prowadzeniu magazynów narzędzi, kolejnym istotnym elementem jest metrykowanie nowego sprzętu.

Firmy decydujące się na wdrożenie kompleksowego oprogramowania klasy ERP / MRPII oczekują możliwie najszerszego wykorzystania jego możliwości. Takie rozwiązania jak aplikacja wspomagająca zarządzanie magazynem narzędzi uzupełnia możliwości systemu Impuls 5, pozwalając na urealnienie wszystkich operacji związanych z wykorzystaniem narzędzi w ramach procesów produkcyjnych – mówi Ireneusz Krak, Dyrektor ds. Rozwoju Aplikacji w BPSC SA – Jest to zarazem aplikacja, której wdrożenie przynosi natychmiastowe i wymierne korzyści – dodaje Ireneusz Krak.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top