Gminne Spółdzielnie inwestują w nowoczesność

Znana z tradycyjnych wyrobów Piekarnia GS Samopomoc Chłopska w Baruchowie w województwie kujawsko-pomorskim wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT. Inwestycja w nowoczesne oprogramowanie zwróciła się spółdzielni w ciągu miesiąca.


{loadpostion Case_Dzial}
 
Lokalna piekarnia, aby utrzymywać swoją pozycję na rynku, musi dbać o jakość i konkurencyjność swoich wypieków, jednocześnie optymalizując koszty. Potrzebuje nowoczesnego narzędzia, które dostosuje zakład do współczesnych wymogów rynkowych. Dzięki zastosowaniu systemu ERP Navireo w wersji dla piekarni i cukierni spółdzielnia w Baruchowie zredukowała nakłady pracy, uprościła obieg dokumentów oraz usprawniła tworzenie planów produkcji na podstawie dokumentowanych procedur dostaw surowców i zwrotów pieczywa. System wspiera standardowe procesy charakterystyczne dla przedsiębiorstwa z branży piekarniczej i jednocześnie uwzględnia jej indywidualne potrzeby.
Wdrożenie Navireo przełożyło się natychmiastowo na efekty ekonomiczne. Zakup systemu zwrócił się praktycznie po jednym miesiącu jego użytkowania – mówi Wojciech Albiński, wiceprezes zarządu Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Baruchowie.
Szybka amortyzacja kosztów była możliwa dzięki skutecznej kontroli rozrachunków z klientami i rozliczeń kierowców m.in. z pieniędzy, towaru i koszy na pieczywo, a także dzięki prawidłowemu planowaniu produkcji wraz z bieżącym wprowadzaniem zmian do zamówień klientów oraz efektywnej obsłudze zwrotów pieczywa. Nowy system zautomatyzował wiele czynności, m.in. wielowariantowe powielanie dokumentów wydań towaru, fakturowanie wraz z obsługą zwrotów pieczywa, obsługę dokumentów dla kierowców i dysponentów towaru.
System Navireo usprawnił i zautomatyzował pracę piekarni. Dużym plusem jest możliwość sprawowania bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi procesami i pracownikami ze strony osób zarządzających. Wirtualna nauka systemu przebiegła szybko, czego się nie spodziewałem, ponieważ jestem początkującym użytkownikiem biznesowych aplikacji. Navireo jest czytelny i prosty w obsłudze. Podczas wdrożenia i w czasie użytkowania systemu otrzymaliśmy fachowe i kompetentne wsparcie zarówno online, jak i telefoniczne. Wszystkie sugestie dotyczące zmian i rozszerzeń dostosowujących system do potrzeb piekarni były uwzględniane. System z pewnością sprawdza się w małej piekarni przy nawet niewielkiej produkcji – podsumowuje Wojciech Albiński.
O wyborze Navireo zadecydowała rozbudowana i kompletna funkcjonalność umożliwiająca sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz funkcje stworzone specjalnie na potrzeby piekarni i cukierni. Przy podejmowaniu decyzji o zastosowaniu Navireo kierowano się także możliwością przyszłej rozbudowy aplikacji o indywidulane rozwiązania. Ważnym argumentem był dostęp do opieki posprzedażnej oraz konkurencyjna cena.

Instalacja programu została przeprowadzona zdalnie i trwała jeden dzień. Podobną ilość czasu zajęło dopasowywanie konfiguracji programu do szczegółowych wymagań klienta oraz szkolenie pracowników. Wdrożenie przeprowadziła firma BTCh.

Źródło: NAVIREO

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top