ERP: WIADOMOŚCI

loading...
ERP:WIADOMOSCI

ERP: ARTYKUŁY

loading...
ERP:ARTYKUŁY

ERP: CASE STUDIES

loading...
ERP:CASESTUDY
Perspektywy ERP 2024: Okiem ekspertów

Rok 2024 zwiastuje kolejną falę innowacji w dziedzinie systemów ERP, które są kluczowe dla zarządzania i automatyzacji operacji biznesowych w…

Jak systemy ERP wspierają rozwój przedsiębiorstw

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, wdrażanie technologii w kluczowe obszary działalności stało się nie tylko korzystne, ale…

Jak maksymalizować wydajność i minimalizować przestoje

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne planowanie produkcji stanowi kluczowy element sukcesu przedsiębiorstwa. Procesy…

Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

Zarządzanie zakupami przez system ERP

Dział zarządzania zakupami w firmie ma na celu optymalizację kosztów jej funkcjonowania. Pracownicy zajmujący się tym obszarem muszą

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

Previous Next Play Pause
loading...
RYNEK IT: WIADOMOŚCI
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Gardens ERP w punktach sprzedaży

gardensGardens Point of Sale dostarcza rozwiązania odpowiadające za właściwe i skuteczne zarządzanie w punkcie sprzedaży detalicznej. Aplikacja współpracuje z terminalami POS i jest w pełni zintegrowana z systemem Gardens ERP. Jej zadaniem jest optymalizacja i automatyzacja procesu sprzedaży detalicznej, przez co obsługa klienta staje się bardziej intuicyjna. Aplikacja POS obsługuje wszystkie typy paneli dotykowych i zawiera narzędzia analityczne i raportujące.
 

 
Gardens Point of Sales zawiera rozwiązania umożliwiające obsługę szeroko rozumianego procesu sprzedaży, obejmującego między innymi: obsługę płatności gotówkowych i bezgotówkowych, obsługę promocji cenowych, współpracę z urządzeniami wagowymi, obsługę ekranów dotykowych, sprzedaż za pomocą czytnika kodów paskowych, rejestrację zwrotów towarów i wiele innych.

Współpraca z wagami elektronicznymi i ekranami dotykowymi

Wykorzystanie ekranu dotykowego w punkcie sprzedaży przyspiesza obsługę Klientów i obniża koszty szkolenia pracowników. W kartotece towarów można dołączać pliki graficzne zawierające zdjęcia produktu. Aplikacja umożliwia szybkie wyszukiwanie asortymentu po dowolnie wybranych cechach, np. kolorze, czy modelu, a wszystko przebiega w interaktywnym, przejrzystym menu. Narzędzia zawarte w aplikacji zapewniają wszechstronną prezentację towarów uwzględniającą zdjęcia towarów wraz z pełną informacją o aktualnych cenach i możliwościach rabatowania. Moduł umożliwia identyfikację sprzedawcy/kasjera przez PIN, kartę magnetyczną lub chipową. Na każdym komputerze o architekturze x86, również z ekranem dotykowym, na którym pracuje Windows XP lub Windows 7 lub Windows 8 można zainstalować aplikację Gardens POS i ustawić tryb uruchamiania wszystkich okien w wielkości zmaksymalizowanej. Zatem możliwa jest obsługa interfejsu zarówno palcem jak i myszką.

Obsługa czytników kodów kreskowych

Aplikacja umożliwia identyfikację towarów za pomocą czytnika kodów kreskowych lub kodów wagowych. Moduł Gardens POS może być uruchamiany przy każdym punkcie kasowym i stanowisku obsługi klienta. Ilość miejsc, przy których może być uruchomiony system na poziomie jednej lokalizacji jest dowolna. Odczyt kodu może powodować uruchomienie dowolnej akcji w aplikacji Gardens POS, np.:
  • wyszukiwanie zapasu na podstawie kodu w oknie zapasów, zawierającego różne informacje, np. fakt wystawienia faktury, a w przypadku biletów – np.nr miejsca na widowni,
  • wstawianie zapasu do paragonu w POS po odczycie kodu jednoznacznie identyfikującego zapas,
  • identyfikację zwrotów w postaci paragonów czy biletów.

Obsługa płatności

Aplikacja obsługuje różne metody płatności – gotówkowe i bezgotówkowe oraz kaucje, zarządza kasą, generuje dokumenty KP i KW. Umożliwia generowanie zestawień dziennych paragonów i podsumowań kasy. Zawiera narzędzia do niepłatnego rozliczenia rachunku – talon, bon, wewnętrzna sprzedaż bezgotówkowa dla pracowników. Aplikacja współpracuje z kasami fiskalnymi ,drukarkami fiskalnymi oraz dowolną drukarką korzystającą z protokołu DF300. Gardens POS pozwala na wystawianie typowych dokumentów sprzedaży: faktur towarowych, faktur usługowych, korekt do faktur, paragonów itd. System obsługuje również ewidencje zwrotów detalicznych i wydań gratisów reklamowych. Dzięki integralnej komunikacji z modułem Centrala, wszystkie lokalne dokumenty mogą być automatycznie rejestrowane w centralnej bazie danych.

Warianty gragiczne GUI POS

W zależności od klienta/sklepu aplikacja Gardens POS może zaproponować kilka rodzajów połączenia kasy/drukarki fiskalnej do systemu Gardens.
 
Dostęp do szybkiej i czytelnej informacji

Aplikacja dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi umożliwia pełną obsługę kartotek nabywców, magazynów, towarów, stanowisk sprzedaży i kasjerów. Cały proces sprzedaży rejestrowany jest z dokładnością do pojedynczych transakcji i można go śledzić dzięki szerokiemu zbiorowi analiz. System dostarcza sprzedawcy informacje o dotychczasowych transakcjach klientów i ich preferencjach. Może prezentować zdjęcia towarów, a także umożliwia sprawdzenie dostępności danego towaru w innych sklepach w danej sieci. Aplikacja umożliwia pełną obsługę reklamacji obejmującą przyjęcia i kontrolę statusów reklamacji oraz możliwość analizy przyczyn reklamacji. System umożliwia gromadzenie wszystkich informacji o dokonanych transakcjach z nabywcami i dostawcami.

Aplikacja realizuje również bardziej zaawansowane analizy, tj. analizy koszyka sprzedaży, zachowań Klientów, badanie wyników promocji, typów płatności czy analizy produktów pod własna marką. System daje szerokie możliwości skalowalności – „rośnie razem z firmą”. Nadaje się zarówno dla małych sklepów jak i dużych hurtowni lub marketów. Możemy pracować zarówno online jak i offline – czyli bez stałego połączenia z centralą. Bazy danych są w pełni replikowane a dane są przesyłane w spakowanych i kodowanych paczkach XML tak, aby była pełna spójność pomiędzy stanowiskiem kasowym a centralą.

 
Obsługa programów lojalnościowych i promocji warunkowych

Gardens POS posiada możliwość obsługi programów lojalnościowych bazujących na polityce punktowej i rabatowej. System może obsługiwać różnorodne akcje promocyjne, kierowane do grup klientów preferujących konkretną markę, rodzaj towaru, model albo kolor. Promocje można definiować dla wybranej grupy punktów sprzedaży, dla danego regionu, wybranych pojedynczych towarów bądź całej grupy towarów. Moduł posiada rozbudowane narzędzie do zarządzania promocjami warunkowymi umożliwiającymi kilkakrotne gratyfikowanie klienta podczas danego zakupu. Przypadek dobrze opisuje następujący przykład: klient przy zakupie 2-óch opakowań danego produktu w regularnej cenie 3-cie opakowanie może kupić za 1zł, dodatkowo klient może otrzymać gratis w postaci szklanki z logo producenta przy zakupie 1 zgrzewki promocyjnego napoju tego producenta oraz jednocześnie może otrzymać rabat od sklepu za zakup przekraczający wartość 60zł. System obsługuje karty klienta - identyfikacyjne, rabatowe czy lojalnościowe. Dzięki temu umożliwia analizę aktywności klientów w zakresie nabywania towarów.

 
Kontrola

Gardens POS umożliwia definiowanie stanowisk kasowych oraz rozliczanie kasjerów, co stanowi ważny element kontroli, np. analiza wycofywania pozycji na paragonie lub anulowania paragonów w zadanym okresie może ukazywać nieprawidłowości w pracy kasjera.

Infokody

Kolejnym udogodnieniem jakie oferuje system Gardens jest mechanizm infokodów służący do rejestracji dowolnych informacji marketingowych gromadzonych podczas procesu sprzedaży (np. wydawanie gratisów, preferencje klientów, kody pocztowe, itp.).

Gardens z bliska

Moduł sprzedaży i rezerwacji biletów

Najważniejszą cechą modułu jest jego wysoka użyteczność, która niesie ze sobą automatyzację procesu rezerwacji i sprzedaży biletów. Poprzez współpracę z drukarkami fiskalnymi, drukarkami biletów oraz zintegrowanym modułem rezerwacji i sprzedaży biletów przez Internet moduł dostarcza gotowe narzędzie zwiększające standard świadczonych usług. Wybór miejsc numerowanych za pomocą graficznej wizualizacji sali, automatyczne wystawianie paragonów fiskalnych i faktur VAT czy sprawne przyjmowanie zwrotów biletów to wybrane korzyści wynikające z zastosowania takiego modułu systemu Gardens. Praktycznym i niezwykle efektywnym narzędziem jest projektant widowni umożliwiający rozrysowanie rzeczywistej struktury widowni danego obiektu.

Okno z widokiem kasy w aplikacji Gardens POS – sprzedaż,rezerwacje biletów, obsługa paragonów, wystawianie faktur i korekt, rozliczenia dzienne, raporty Klienta.


Moduł gastronomiczny z rezerwacją stolików


Aplikacja jest w pełni dostosowana do obsługi gastronomii oraz nastawiona na przyspieszenie i uporządkowanie pracy. Niewątpliwym jej atutem jest możliwość korzystania z panelów dotykowych lub urządzeń mobilnych typu palmtop.Prostota obsługi systemu połączona z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak: łatwy wybór zamówienia z menu kontekstowego, możliwość sumowania paragonów, rezerwacja stolika, analiza średniego zamówienia, obsługa kart stałego klienta i kart rabatowych przekłada się na efektywność pracy i zadowolenie klientów. Moduł wspiera menadżerów punktów gastronomicznych udostępniając im wbudowany projektant układu stolików, który umożliwia tworzenie wielu wariantów układu stolików w salach danego obiektu.

Widok okna głównego menu w aplikacji Gardens POS

 
 
Moduł sklepowy

Moduł Sklep to proste w obsłudze narzędzie do obsługi sprzedaży detalicznej. Ważna w tego typu narzędziach prostota obsługi skrywa jednak bardzo duże możliwości w zakresie zarządzania punktami sprzedaży. Mocnym wyróżnikiem systemu są możliwości automatyzacji procesów. Każda operacja lub funkcja systemu może być wykonywana automatycznie przez system, w zależności od harmonogramu zadań. Aplikacja umożliwia automatyczne drukowanie cenówek na półkę do dokumentów przyjęcia i przeceny oraz kodów kreskowych dla towarów nie kodowanych przez producenta. Obsługuje również drukowanie etykiet, cenników oraz książek kodów kasjera ( również z kodami kreskowymi).
 
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top