loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Poprawa jakości zarządzania procesami handlowymi, to główny powód dla którego firma Aliga zdecydowała się na wdrożenie systemu klasy ERP od firmy Streamsoft.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Przedsiębiorstwo Aliga zajmuje się importem różnorodnych materiałów papierniczych, głównie przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Są to m.in.: artykuły papiernicze, ozdobne, tasiemki, pasmanteria. Produkty sprowadzane są w głównej mierze z państw europejskich oraz azjatyckich.

Firma za główny cel postawiła sobie usprawnienie wielu obszarów związanych z wewnętrzną organizacją pracy oraz z kontaktami i obsługą klientów. Poprawa i wsparcie procesów ma wiązać się z obsługą klientów w szczycie sezonu, pracą pracowników sezonowych, pracą handlowców, komunikacją między pracownikami, współpracą z klientami poprzez zamówienia internetowe, analizą zamówień oraz raportowaniem sprzedaży.

Wybranie systemu ERP Streamsoft Prestiż ma umożliwić firmie poprawę jakości w zarządzaniu zasobami i procesami w niej zachodzącymi, ze szczególnym uwzględnieniem działu handlowo-magazynowego oraz logistycznego. Aliga obsługuje około 300 hurtowni, posiada dwa wielkopowierzchniowe magazyny, stąd niektóre rozwiązania systemowe muszą być dopasowane indywidualnie.

Dostawca oprogramowania, podczas rozpoznania i analizy przedwdrożeniowej, przygotował proces wdrożenia systemu Streamsoft Prestiż w następujących obszarach:
  • Handlowo-magazynowy
  • B2B zamówienia internetowe
  • Logistyka
  • Magazyn Mobilny
  • Mobilny system sprzedaży X2Presell 
  • Menadżer rozszerzeń 
  • Serwer raportów


Implementacja systemu w obszarze handlowo-magazynowym ma obejmować konfigurację wspomnianego modułu, w tym: zdefiniowanie struktur magazynów, miejsc sprzedaży i zakupów oraz obiegu dokumentów, konfigurację standardowych formularzy wydruków, cen sprzedaży - cenników, umów z kontrahentami i warunków handlowych. Konfiguracja obszaru logistycznego ma dotyczyć miejsc składowania, obiegu dokumentów, testów kolektorów danych, a w szczególności wdrożenia B2B Zamówienia internetowe, Aplikacji Mobilnej do obsługi logistyki za pomocą urządzeń mobilnych .

Wśród podstawowych korzyści z wdrożenia systemu Streamsoft Prestiż można wyróżnić:

  • Wsparcie w obszarze zarządzania gospodarką magazynową
  • Utrzymywanie w bazie danych dokumentów wystawianych we wszystkich wdrożonych modułach
  • Ujednolicenie rozwiązań IT we wszystkich strukturach firmy
  • Dostęp do bazy danych w czasie rzeczywistym (zarówno dla sieci lokalnej, jak i zewnętrznej)
  • Zdalne wsparcie specjalistów Streamsoft w sytuacjach awaryjnych 
  • Łatwość w dostępności do bieżących aktualizacji systemu


Źródło: Streamsoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top