loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

91 proc. klientów pozytywnie ocenia systemy Comarch ERP

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPComarch po raz kolejny zbadał poziom satysfakcji przedsiębiorców korzystających z oprogramowania klasy ERP. Badania prowadzone były w okresie od lipca do sierpnia 2013 roku, na grupie użytkowników korzystających z różnych systemów do zarządzania dla firm, produkowanych przez krakowską spółkę IT.
 

Ponad 91 procent użytkowników systemów Comarch ERP pozytywnie oceniło posiadany program. 81 procent przedsiębiorstw pracujących na rozwiązaniach Comarch ERP poleciłoby swój system innym firmom, jest to najwyższa ocena w historii Badań Satysfakcji Klientów, organizowanych przez Comarch. Głównymi czynnikami, wskazywanymi przez klientów jako kluczowe dla osiągnięcia satysfakcji wynikającej z pracy na systemach Comarch ERP, są zgodność programów z przepisami, łatwość ich obsługi oraz bogata funkcjonalność oferowana przez rozwiązania.

Firmy korzystające z systemów Comarch ERP w chmurze wysoko cenią sobie swobodę, jaką daje mobilność programu oraz komfort gwarantowany przez zdalne dostosowanie oprogramowania do zmieniających się przepisów. Więcej interesujących informacji przedstawia infografika.
Comarch ERP Optima osiągnęła historycznie dobre wyniki satysfakcji klientów korzystających z tego produktu. Tak wysokie rezultaty zawdzięczamy ciągłym usprawnieniom programu poprzez zwiększanie jego ergonomii, wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Istotnym elementem wpisującym się w sukces produktu jest nowoczesny interfejs oraz integracja z licznymi usługami z chmury internetowej Comarch oraz z aplikacjami mobilnymi. Od wielu lat tworzymy także wyspecjalizowaną Asystę dla klientów, która pozawala sprawnie wdrażać się użytkownikom w korzystanie z nowych funkcji – mówi Tomasz Homel, dyrektor Business Unit MSP i Internet Comarch, prezes zarządu iComarch24.
Badania Satysfakcji Klientów zostały przeprowadzone w okresie 16.07-30.08.2011 na reprezentatywnej grupie 1757 przedsiębiorstw używających systemów Comarch ERP.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top