loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Wsparcie sprzedaży za pomocą technologii mobilnych

BI TECHNOLGIESUrządzenia mobilne odgrywają coraz większą role w procesach mających wpływ na obsługę klienta. Ze względu na ich przydatność dla menadżerów dużo firma stawia na rozwój systemów informatycznych w kierunku udostępniania ich na technologiach mobilnych.
Na mocno konkurencyjnym rynku finansowym, klienci usług przede wszystkim cenią sobie szybkość i sprawność działania firmy. Najwięcej zadowolonych klientów pojawia się, gdy szybko otrzymują niezbędne informacje, tyczy się to również decyzji o przyznaniu finansowania. Ważnym elementem jest też pojawienie się błyskawicznej reakcji firmy finansującej, gdy liczy się terminowość podpisania umowy i wydania oczekiwanych dokumentów oraz zachodzi potrzeba wprowadzenia zmian w umowie. Wszystkie te potrzeby wraz z indywidualnym dopasowaniem ofert do każdego Klienta, oferenci mogą zrealizować dzięki wprowadzeniu odpowiedniego systemu informatycznego wspomagającego proces sprzedaży produktów finansowych. Typowym zastosowaniem takiego systemu powinno być np. wspieranie procesu akceptacji niestandardowych warunków transakcji i odstępstw od typowej ścieżki, gdy zachodzi potrzeba indywidualizacji oferty pod kątem konkretnego Klienta. W warunkach gdy wymagana jest dodatkowo decyzja menadżera znajdującego się poza siedzibą firmy, rozwiązaniem może być dostęp do aplikacji za pomocą telefonu komórkowego.

Według przedstawiciela firmy Business Intelligence Technologies dostarczającej tego typu oprogramowanie, system powinien opierać się na podejściu zadaniowym znanym z systemów CRM, co oznacza, że każdy z użytkowników otrzymuje dedykowane sobie zadania do wykonania, a wraz z każdym zadaniem komplet informacji niezbędnych do dalszych działań. Dzięki dostępowi do systemu na praktycznie dowolnym urządzeniu mobilnym począwszy od typowego telefonu komórkowego, aż po terminale typu BlackBerry, użytkownicy mają dostęp do aplikacji z każdego miejsca na świecie i o każdej porze dnia, co pozwala na skuteczniejszą kontrolę nad przebiegiem wykonywanych zadań i powoduje zauważalne usprawnienie komunikacji podczas składania ofert oraz w znaczący sposób przyspiesza uzyskanie ostatecznej akceptacji umowy. Aplikacja na urządzenia mobilne powinna w dzisiejszych czasach stanowić alternatywny kanał dostępu do systemu informatycznego obsługującego proces sprzedaży produktów finansowych.

Powyższe usprawnienia procesu decyzyjnego w połączeniu z możliwością indywidualnej personalizacji ustawień systemu tak, aby dodatkowo zoptymalizować najbardziej typowe czynności pozwalają realnie patrzeć na wprowadzenie produktów z kategorii „Leasing w 30 minut” czy „Kredyt na dowód”.

Źródło: www.bi-technologies.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top