loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Workflow i CRM od Billenium w TU Gerling Polska S.A.

Billennium Sp. z o.o. rozpoczęła w grudniu 2005 r. współpracę z Gerling Polska – Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. W ramach współpracy zaprojektowano i wdrożono system obiegu dokumentów i przepływu informacji klasy WorkFlow (Billennium© WorkFlow Server) wraz z dedykowanym modułem Billennium© CRM.



Dzięki wdrożeniu WorkFlow oraz CRM poddano automatyzacji proces przyznawania limitu sumy ubezpieczenia w Gerling Polska. Billennium przeprowadziło również cykl szkoleń dla pracowników wszystkich oddziałów Towarzystwa w Polsce.

W grudniu 2005 roku konsultanci Billennium rozpoczęli analizę procesów sprzedażowych zachodzących w firmie Gerling Polska TU S.A. Udokumentowanie oraz zmapowanie procesów stanowiło podstawę ich dalszej implementacji w systemie WorkFlow oraz jego ostatecznego wdrożenia u Klienta. Analizie poddana została również specyfikacja funkcjonalności modułu CRM – bazy wiedzy o klientach Gerling Polska. Podsumowaniem prac analityków było wdrożenie modułu CRM w pełni zintegrowanego z systemem WorkFlow. Wdrażając WorkFlow wraz z CRM Billennium poddało automatyzacji proces przyznawania limitów sum ubezpieczeń w Gerling Polska.

Aplikacje dostępne dla użytkowników w Centrali oraz Centrach Regionalnych Gerling Polska zainstalowano na serwerach dedykowanych do obsługi korporacyjnej sieci intranet. Dane składowane są na serwerze Microsoft SQL Server 2005, a aplikacje integrują się z systemami produkcyjnymi oraz serwerem poczty oraz pracy grupowej – Microsoft Exchange 2003. Wszystkie funkcje tych aplikacji, zarówno dla ich administratorów jak i użytkowników, dostępne są poprzez standardową przeglądarkę internetową.



Korzyści dla Gerling Polska osiągnięte dzięki wdrożeniu WorkFlow:
  • Usprawnienie oraz systematyzacja pracy, a także wprowadzenie nadzoru nad pracownikami zaangażowanymi w kluczowe dla firmy procesy: sprzedażowe i obsługi klienta
  • Skrócenie czasu odpowiedzi na kierowane do firmy zapytania ofertowe
  • Skrócenie czasu dostępu do dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty dla klienta
  • Integracja zespołów współpracujących nad procesami ofertowymi w oddziałach dzięki udostępnieniu aplikacji w korporacyjnej sieci intranet
  • Podwyższenie jakości obsługi klientów dzięki wdrożeniu wszechstronnego forum wiedzy o kliencie (dzięki możliwościom systemu CRM).


Źródło: www.billenium.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top