loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Sodexho Pass wdrożyło CRM

Firma Sodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych wprowadziła rozwiązanie update CRM. Zakres wdrożenia obejmuje zarządzanie sprzedażą oraz kampaniami marketingowymi. Partnerem projektu jest firma update CRM S.A.


„Sodexho Pass zarządza obecnie siecią ponad 42 tys. punktów akceptujących, a z naszych usług korzysta ponad 35 tys. klientów w całej Polsce. Prowadzenie działań doradczych dla dynamicznie rosnącej grupy partnerów biznesowych wymaga nowoczesnego i elastycznego narzędzia. Wdrożenie systemu CRM pozwoli usprawnić proces przygotowywania kampanii marketingowych, a także przyczyni się do lepszego zarządzania relacjami z naszymi grupami docelowymi. W konsekwencji, nasze działania staną się bardziej efektywne. Wierzymy, że zastosowany przez nas system update CRM przyczyni się do szybszej oraz pełniejszej realizacji potrzeb naszych klientów” – mówi Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexho Pass Polska.

W ramach projektu, update CRM wdrożyło rozwiązanie wspierające procesy sprzedaży i marketingu w Sodexho Pass oraz przeprowadziło szkolenia dla liderów i administratorów programu. Ponadto system update CRM został zsynchronizowany z wewnętrznym systemem operacyjnym Sodexho Pass.

„Celem zrealizowanego przez update CRM projektu było m.in. dostosowanie procesów biznesowych do strategii Sodexho Pass, obejmującej profesjonalne doradztwo w zakresie systemów motywowania pracowników oraz partnerów biznesowych z wykorzystaniem kuponów rabatowych. Ze względu na bardzo rozbudowane działania marketingowe oraz szeroką ogólnopolską sieć partnerów firmy, zaproponowaliśmy jej wdrożenie elastycznego narzędzia, jakim jest rozwiązanie update CRM” – komentuje Uli Kottmann, Dyrektor Generalny update CRM S.A.

Update CRM jest zaawansowanym rozwiązaniem CRM, oferującym kompleksową funkcjonalność operacyjną oraz analityczną wspierającą obsługę sprzedaży, automatyzację działań marketingowych oraz pracę działów obsługi klienta. System wspomaga również pracę zespołową i umożliwia zarządzanie projektami, zlecanie zadań, koordynację i planowanie spotkań, a także pozwala na prowadzenie centralnego kalendarza terminów oraz zadań. Możliwość synchronizacji danych z systemu z Microsoft Outlook® znacznie zwiększa efektywność komunikacji zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top