loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Rozwiązanie klasy CRM w Alma Market SA

Comrach - producent systemów ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał umowę na wdrożenie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management w sieci ekskluzywnych delikatesów Alma prowadzonych przez Alma Market SA. System lojalnościowy już w 2007 roku obejmie swoim działaniem kilkanaście lokalizacji, w których realizowany będzie program lojalnościowy "Klub Konesera". W przyszłości planowany jest dynamiczny rozwój przedsięwzięcia, zakładający objęcie nim kolejnych partnerów.


- Polski rynek detaliczny od dłuższego czasu nasycany jest programami lojalnościowymi opartymi o zasadę naliczania punktów lojalnościowych za dokonywanie kolejnych zakupów - mówi Ivo Makówka, Dyrektor Marketingu Alma Market SA. Nasza strategia zakłada wyraźne odróżnienie się od konkurencji także i w tym elemencie - zależy nam na stworzeniu nowej jakości relacjiz klientami. Dążymy do zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów, dlatego nasz program również będzie musiał sprostać temu wyzwaniu. Stawiamy na dialog i opiekę nad najcenniejszymi klientami, o czym wkrótce ponownie będzie można się przekonać.

- Wdrożenie systemu lojalnościowego dla Alma Market SA potwierdza pozycję Comarch jako uznanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań CRM - mówi Marcin Kościak, Dyrektor Działu Konsultingu Programów Lojalnościowych, Comarch SA.- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy przyczynić się do sukcesu kolejnego programu lojalnościowego w Polsce. Ze względu na plany rozwojowe Almy oraz stawianie od początku na wysoki profesjonalizm i wykorzystanie wielu dostępnych kanałów komunikacyjnych w programie lojalnościowym jesteśmy przekonani, że system Comarch Loyalty Management będzie w stanie, jako jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce, w pełni wspomóc realizację strategii marketingowej Almy.

W naszej opinii, z punktu widzenia sieci handlowej, kluczowe znaczenie ma tutaj ranga informacji, jaką pozyska ona o swoich klientach, ich preferencjach, przyzwyczajeniach i budżetach zakupowych. Mamy nadzieję, że to wdrożenie przyczyni się do pogłębienia naszych doświadczeń i zwiększenia przewagi konkurencyjnej Comarch na rynku dostawców platform lojalnościowych.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top