loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Ricoh Polska wdraża Insoft CRM

Ricoh Polska rozpoczął wdrożenie systemu Insoft CRM firmy Insoft sp. z o.o. Celem wdrożenia systemu jest uporządkowanie wiedzy o klientach - zarówno potencjalnych jak i aktywnych. Chodzi o wiedzę operacyjną gromadzoną na różnych etapach procesu obsługi klienta i w różnych miejscach firmy.

System pozwala skutecznie kontrolować procesy obsługi klienta, działania firmy w zakresie sprzedaży i serwisu oraz zautomatyzować szereg procesów wewnętrznych. Uzupełnieniem operacyjnego CRM jest podsystem analityczny wspomagający procesy podejmowania decyzji. Umożliwia on raportowanie danych na temat efektywności prowadzonych działań handlowych firmy, realizacji budżetów, danych finansowych, logistycznych itp. System Insoft CRM został zintegrowany z infrastrukturą informatyczną firmy (ERP, aplikacje Lotus Notes).

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top