Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...
enova365 490x120


Strategia  CO - DEVELOPMENT  czyli twórzmy razem!

 System CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative będzie teraz rozwijany przez szerszą społeczność informatyków. Berberis jest komercyjnym oprogramowaniem przeznaczonym przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie pełnej gospodarki magazynowej i produkcji plasuje go w istocie bliżej rozwiązań ERP, zaś skrót „CRM” jest raczej odzwierciedleniem pewnej filozofii, zgodnie z którą centralnym bytem systemu jest klient.

Czytaj więcej...

Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego

 System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.

Czytaj więcej...

Xpertis - systemy ERPCRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III

 Czasy się zmieniają a jednak „noblesse oblige”. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.

Czytaj więcej...

Insoft CRM w firmie DNS Polska

 DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu  ERP oraz obsługi procesów biznesowych.

Czytaj więcej...

CRM Berberis dla TBD Polska S.A

TBD-Polska S.A. wybrała system CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative. TBD specjalizuje się w obsłudze informatycznej jednostek administracji publicznej (projektowanie i wykonawstwo w ramach wdrażania systemów informatycznych, outsourcing, consulting).

Czytaj więcej...

Oracle wśród liderów rynku pakietów CRM

 Dwa produkty firmy Oracle, Siebel CRM Professional Edition i Oracle CRM On Demand, zostały umieszczone wśród liderów rynku w niezależnym raporcie pt. „The Forrester Wave: Midmarket CRM Suites, Q3 2008", dotyczącym pakietów CRM dla firm rozwijających się, opublikowanym przez firmę Forrester Research w sierpniu 2008 r.

Czytaj więcej...

SkyData - zintegrowane zarządzanie kontaktami

Podczas konferencji DEMOfall 08, firma SkyData Systems poinformowała o nowym produkcie – aplikacji dla biznesu typu CRM. Zapewnia ona zaawansowane zarządzanie kontaktami, biznesowymi i społecznościowymi sieciami, zarządzanie profilami, dostarcza informacji lokacyjnej oraz wiadomości. Jednym słowem umożliwia całościowe zarządzanie biznesowymi oraz personalnymi relacjami.

Czytaj więcej...

Zoho CRM liderem dla małych i średnich przedsiębiorstw

 Zoho poinformował, iż CRM Magazine ogłosił firmę liderem w zakresie dostarczania Pakietu CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Firma została wyróżniona ze względu na niskie koszty użytkowania oraz wysoki poziom funkcjonalności aplikacji Zoho CRM, jak również innowacyjną strategię marketingową firmy.

Czytaj więcej...

IFS prezentuje nową wersję systemu CRM

 IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji aplikacji do zarządzania relacjami z klientami - IFS Sprzedaż i Marketing (CRM). Rozwiązanie oferuje użytkownikom końcowym znacznie wyższy komfort pracy ułatwiając im konfigurowanie i dostosowanie oprogramowania do ich potrzeb.

Czytaj więcej...

CRM7 dla kolejnej branży

 Znana poznańska firma Print Systems zaopatrująca przedsiębiorstwa z branży poligraficznej w sprzęt oraz niezbędne materiały do druku zdecydowała, że system CRM, proponowany przez firmę more7 Polska Sp. z o. o. , będzie najlepszym rozwiązaniem wspomagającym zarządzanie firmą oraz podnoszącym efektywność jej pracy.

Czytaj więcej...

CRM dla 4 People

 Jedna z wiodących w Polsce agencji marketingu w wyszukiwarkach - "4people" - wybrała system CRM7 firmy more7 Polska Sp. z o.o. spośród kilku innych wiodących rozwiązań klasy CRM.

Czytaj więcej...

CRM w CCIFP

 Wybierając system CRM Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa w Polsce poszukiwała firmy oraz systemu, który odzwierciedlałby jej cechy oraz filozofię działania, czyli stawiała nacisk na wiedzę, doświadczenie, prestiż oraz niestandardowe rozwiązania. W procesie wyboru systemu CRM Izba Francuska wspomagana była przez kilka największych firm francuskich obecnych na polskim rynku, będącymi członkami CCIFP m. in. Carrefour Polska.

Czytaj więcej...

Prapremiera Oracle Sales Prospector

 Na konferencji „Enterprise 2.0" odbywającej się w Bostonie, USA, firma Oracle przedstawiła nową aplikację służącą do zarządzania kontaktami z klientem o nazwie Oracle Sales Prospector. Aplikacja została zaprojektowana tak, by rozszerzyć istniejące systemy CRM i zwiększyć wydajność specjalistów ds. sprzedaży.

Czytaj więcej...

CRM na iPhone

update - dostawca systemów CRMFirma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, wprowadziła do swojej oferty moduł update.seven touch, który pozwala na korzystanie z systemu CRM za pośrednictwem telefonu Apple iPhone. Aplikacja działa w trybie online pod przeglądarką internetową Safari. Mobilni użytkownicy mogą dotrzeć do potrzebnych danych za pomocą kilku dotknięć ekranu swojego urządzenia.

Czytaj więcej...

ORLEN PetroZachód   postawił na ITCube CRM

 Konsultanci firmy ICsolutions - producenta oprogramowania ITCube CRM, przeprowadzili sprawną instalację i konfiguracje systemu ITCube CRM uwzględniając przy tym niestandardowe wymagania firmy ORLEN PetroZachód.

Czytaj więcej...

SAP CRM dla 200 000 klientów

Wolters Kluwer Polska (WKP) to największy w kraju wydawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa i biznesu. Głównym przedmiotem działalności wydawniczej firmy jest publikacja książek i czasopism, a także przygotowywanie i zarządzanie specjalistycznymi serwisami internetowymi. Firma od wielu lat korzysta z systemu SAP ERP, którego wdrożenie realizowało również BCC. Obecnie konsultanci BCC wdrażają rozwiązanie SAP CRM w wersji 5.0, które będzie wspomagać zarządzanie relacjami z ponad 200 000 klientów – odbiorców publikacji i usług WKP.

Czytaj więcej...

Protor z systemem CRM

 7milowy, firma specjalizująca się we wdrożeniach systemów klasy ERP i CRM, podpisała umowę na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowym Klientem jest działająca w segmencie usług IT firma Pretor. Pretor specjalizuje się w kompleksowych usługach IT dla biznesu i jednostek administracji publicznej oraz sprzedaży sprzętu informatycznego.

Czytaj więcej...

Nowe funkcje CRM w SAP All In One

 Firma SAP AG zaprezentowała nowe funkcjonalności zarządzania kontaktami z klientami, wchodzące w skład systemu ERP - SAP® Business All-in-One, dedykowanego przedsiębiorstwom średniej wielkości. Moduły te oparte są aplikacji SAP® Customer Relationship Management (CRM) w jego najnowszej wersji - 2007.

Czytaj więcej...

Bayer MaterialScience z systemem SAP CRM

 Firma SAP AG poinformowała, że Bayer MaterialScience — oddział firmy Bayer AG i jeden z największych światowych producentów tworzyw sztucznych, wybrał najnowszą wersję aplikacji SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) by zapewnić najwyższy standard obsługi klientów przez działy sprzedaży. Głównymi czynnikami, które wpłynęły na wybór rozwiązania SAP przez Bayer MaterialScience, były prostota interfejsu użytkownika aplikacji SAP CRM 2007 oraz wykorzystanie zintegrowanej platformy przetwarzania procesów biznesowych.

Czytaj więcej...

SAP CRM  i BlackBerry

 Firmy SAP AG oraz Research in Motion (RIM) poinformowały o nawiązaniu współpracy partnerskiej, która ma na celu zapoczątkowanie nowej ery mobilności w przedsiębiorstwach. Platforma bezprzewodowa BlackBerry zmieniła już sposób używania poczty elektronicznej. Firmy SAP i RIM wprowadzą dodatkowo możliwość korzystania z aplikacji SAP CRM, przy zachowaniu równie wysokiego poziomu niezawodności oraz przyjazności dla użytkownika.

Czytaj więcej...

CRM dla GWJ Finanse SA

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - wdrożyła w GWJ Finanse SA system Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Czytaj więcej...

Cztery Czwarte z komplekoswym CRM-em

 Renomowana warszawska agencja reklamowa Cztery Czwarte Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie systemu CRM7 jako jedynej aplikacji w pełni korespondującej ze specyfiką jej funkcjonowania. System CRM7, oprócz podstawowych funkcjonalności CRM takich jak zarządzanie bazą danych oraz kontaktami, zawiera w sobie bardzo rozbudowany moduł zarządzania projektami.

Czytaj więcej...

Salesforce.com integruje się z Google

Google poinformował o utworzeniu nowego projektu Salesforce for Google Apps powstałego w wyniku integracji swojego pakietu aplikacji internetowych z zestawem aplikacji typu CRM, umożliwiającym zarządzanie relacjami z klientami, oferowanym przez serwis salesforce.com

Czytaj więcej...

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała z Kredyt Bankiem i Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta umowę na wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientam - CRMi. Wartość całej umowy razem z licencjami wynosi 3,5 mln zł.

Czytaj więcej...

Lewiatan postawił na ITCube CRM

 Lewiatan Kujawy Sp. z o.o. po długich poszukiwaniach odpowiedniego produktu na Rynku systemów klasy CRM zdecydował o wdrożeniu oprogramowania ITCube CRM. Główne wymagania jakie stawiano przed systemem to: możliwość koordynowania pracy biura oraz mobilnych handlowców, możliwość dokładnego opisu kontrahentów oraz obsługiwanych sklepów, odwzorowanie w systemie procedur istniejącyh w firmie oraz ścisła integracja z systemem sprzedażowym SYMFONIA. Kluczowa okazała się wymiana danych, która odbywa się w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem tabel pośrednich w bazie systemu ITCube CRM oraz raportów, stworzonych przez autoryzowanego, złotego partnera firmy SAGE. Zapis do bazy systemu SYMFONIA odbywa sie więc w 100% zgodnie z wymogami firmy SAGE.

Microsoft Dynamics CRM w firmie konsultingowej

 7milowy, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, zakończył w marcu implementację systemu Microsoft Dynamics CRM u kolejnego Klienta. Nabywcą usług wdrożeniowych jest firma KC Consulting zajmująca się dostarczaniem rozwiązań zarządzania drukiem oraz szeroko rozumianą integracją systemów informatycznych.

Czytaj więcej...

Grand Prix CRM 2007 roku dla enova!

 W dniu 11 marca 2008 firma Soneta Sp. z o.o. – producent oprogramowania dla Biznesu enova – zdobyła I miejsce w konkursie organizowanym w przez ABG Centrum Promocji Biznesu na najlepszą aplikację CRM 2007 roku! Nagrodę w imieniu firmy Soneta odebrał Zbigniew Boguś Kierownik Modułu enova CRM, który stwierdził: „nie traktuję tego wyróżnienia jako ukoronowania pracy, ale jako etap w rozwoju naszej aplikacji i motywację do dalszych udoskonaleń!”.

Czytaj więcej...

Alstor postawił na CRM firmy Microsoft

 Alstor s.j., jedna z wiodących firm dystrybucyjnych w zakresie sprzętu i oprogramowania IT w Polsce, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 3.0 do zarządzania działalnością handlową i serwisową przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej...

CRM dla Wasko SA

 Firma 7milowy wdrożyła w spółce giełdowej WASKO system Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management). System CRM to, oprócz SAP ERP i Microsoft Dynamics AX, już trzecie rozwiązanie informatyczne oferowane przez 7milowego.

Czytaj więcej...

Mobilny Microsoft Dynamics CRM

 Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM. Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile.

Czytaj więcej...

TP SA stawia na OUTBOX w zakresie CRM

 Outbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami (CRM). Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.

Czytaj więcej...

ITCube CRM zintegrowany z Symfonią w EMERSON-ie

 Emerson Network Power - Polski oddział globalnego lidera w dziedzinie Business-Critical ContinuityTM - gwarantowaniu ciągłości funkcjonowania systemów o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa wdrożył system ITCube CRM - jedyny na Polskim rynku system klasy CRM w pełni zintegrowany z systemem Symfonia.

Czytaj więcej...

Contact Center oraz CRM w Invest Banku

 Wdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM.

Czytaj więcej...

Rader wybiera CRM7

 Wyspecjalizowany dostawca kół i zestawów kołowych, firma Rader, po szczegółowej weryfikacji rynku CRM, podpisała umowę z poznańską firmą more7 Polska. CRM7 swoją bogata funkcjonalnością oraz łatwością integracji z systemami ERP, okazał się jedynym produktem w pełni wychodzącym naprzeciw wymaganiom klienta. Jednym z elementów wdrożenia jest integracja z wiodącym na rynku systemem finansowo - księgowym.

Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM wkrótce na rynku

 Microsoft poinformował o zakończeniu prac nad nową wersją Microsoft Dynamics CRM, znaną pod kodową nazwą „Titan”. Nowa wersja produktu będzie oferowana w dwóch wersjach: Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako usługa świadczona przez autoryzowanego partnera Microsoft oraz jako aplikacja do samodzielnego zainstalowania w firmie.

Czytaj więcej...

SAP prezentuje rozwiązanie CRM nowej generacji

 Firma SAP AG =przedstawiła najnowszą wersję rozwiązania SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), ważnego elementu pakietu SAP® Business Suite. Nowy, przełomowy produkt jest prosty w obsłudze, a jednocześnie na tyle funkcjonalny, by umożliwiać rozwiązywanie konkretnych wyzwań biznesowych. Został on zaprojektowany we współpracy z kluczowymi klientami oraz partnerami SAP.

Czytaj więcej...

CryoFlex z systemem  firmy More7

 CryoFlex Poland pionier w dziedzinie kriochirurgii , po długim poszukiwaniu zdecydował się na system poznańskiej firmy more7 Polska. Bogata funkcjonalność CRM7 i doświadczenie na rynku CRM wyszły naprzeciw dużym wymaganiom , jakie postawił CryoFlex. Zoptymalizowany proces wdrożenia oraz profesjonalizm w obsłudze pozwoli na szybkie i sprawne uruchomienie CRM7 w firmie klienta!

 

Oracle liderem CRM w Europie Zachodniej

 W swoim najnowszym raporcie „Western Europe CRM Applications Competitive Analysis 2007” firma IDC podaje, że Oracle jest największym zachodnioeuropejskim dostawcą systemów do zarządzania kontaktami z klientem (Customer Relationship ManagementCRM). Według raportu firma Oracle miała w 2006 r. 15-procentowy udział w zachodnioeuropejskim rynku tych aplikacji, o wartości 2,2 mld EUR. W badaniach oceniano największych dostawców systemów CRM w różnych kategoriach — z podziałem na kraje, zakresy funkcjonalności, wielkość klientów i oferowane modele wdrażania.

Czytaj więcej...

update zwycięzcą CRM Excellence Test

update - dostawca systemów CRMupdate software AG, wiodący europejski producent rozwiązań CRM z siedzibą w Wiedniu, obecny również w Polsce poprzez oddział – firmę update CRM S.A., uzyskał pierwsze miejsce w CRM Excellence Test 2007 ze swoim rozwiązaniem CRM update.seven. Test porównawczy został przeprowadzony przez Gesellschaft zur Prüfung von Software mbH – Zrzeszenie na rzecz Testowania Oprogramowania, oraz konsultanta biznesowego z dziedziny CRM, Stephana Bauriedel .

Czytaj więcej...

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała list intencyjny w sprawie podjęcia inicjatywy wdrożenia systemu CRM dla Kredyt Bank S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

Czytaj więcej...

loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp