Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Oracle Marketing Cloud z dodatkami - lepsza obsługa

Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Innowacje te dają sprzedawcom pełniejszy widok klientów i pomagają dostosować się do interakcji odbywających się w czasie rzeczywistym w różnych kanałach. Rozszerzenia ułatwiają również wykorzystywanie innowacji w dziedzinie technologii marketingowych do połączenia danych, aplikacji i nośników marketingowych pochodzących od różnych producentów w jednym miejscu.

Sprzedawcy mają obecnie problem z łączeniem ze sobą ogromnych ilości danych generowanych przez klientów, którzy przenoszą się z jednego kanału do drugiego, komunikując się z markami, produktami i usługami zarówno online, jak i offline. Według ostatnich badań 85% dyrektorów ds. marketingu uważa, że wykorzystanie danych pochodzących z różnych źródeł stanowi istotne wyzwanie. Tylko 12% specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich działania marketingowe są na tyle elastyczne, aby wspomagać osiąganie odpowiednich wyników biznesowych. Interakcje sprzedawców z klientami utrudnia również to, że wiele kampanii generowanych przez obecne narzędzia ma charakter linearny i nie uwzględnia nieprzewidywalnych sposobów, w jakie klienci nawiązują kontakt z marką.

Funkcja Oracle ID Graph pomaga sprzedawcom połączyć ze sobą różne tożsamości używane przez jedną osobę w różnych kanałach marketingowych i na różnych urządzeniach. Funkcja ta, oparta na Oracle Marketing Cloud i Oracle Data Cloud, bez problemu łączy ze sobą różne identyfikatory z różnych kanałów marketingowych i urządzeń używane przez jedną osobę, tworząc profil klienta, do którego sprzedawcy mogą dostosować swoje działania. Dzięki takiemu profilowi sprzedawcy mogą zapewnić każdemu klientowi skoordynowaną i spersonalizowaną obsługę we wszystkich kanałach.

Nowa funkcja Rapid Retargeter pozwala sprzedawcom pójść o krok dalej. Jest ona częścią Oracle B2C Cross-Channel Marketing — rozwiązania Oracle Marketing Cloud do wielokanałowej obsługi klientów indywidualnych. Dzięki niej sprzedawcy mogą modyfikować interakcje z klientem w czasie rzeczywistym i wysyłać klientom odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie. Na przykład po rezygnacji z internetowego koszyka zakupów klient może otrzymać wiadomość e-mail z przypomnieniem o zawartości tego koszyka lub może mu się wyświetlić kampania reklamująca dany produkt.

Kontynuując działania zmierzające do zaoferowania klientom najbardziej zintegrowanej i otwartej platformy marketingowej, firma Oracle stworzyła również AppCloud Connect — zestaw interfejsów programowania i otwartych standardów, które umożliwiają wykorzystywanie aplikacji i nośników w kontekście Oracle Marketing Cloud. Dzięki możliwości łączenia danych, aplikacji i nośników sprzedawcy mogą skutecznie wykorzystywać używane przez siebie technologie marketingowe dostarczane przez setki dostawców rozwiązań marketingowych i CRM.

Źródło: Oracle Polska
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp