loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

OKAY CRM na MS SQL w HELIKON Meble Biurowe SA

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosiła, iż zakończono proces przejścia na bazę MS SQL u jednego z pierwszych klientów oprogramowania OKAY CRM - HELIKON Meble Biurowe.


HELIKON Meble Biurowe to jeden z pierwszych klientów Clix Software. Z OKAY CRM firma korzysta od chwili, kiedy został on wprowadzony na rynek. Od tego czasu zmieniło się nie tylko oprogramowanie OKAY CRM. Również HELIKON Meble Biurowe uległ dynamicznemu rozwojowi. Rozwój ten oraz coraz większe grono użytkowników OKAY CRM spowodowały, iż zarząd firmy HELIKON Meble Biurowe zadecydował o przejściu na platformę MS SQL. Proces przejścia na bazę SQL nastąpił bez przerw w pracy firmy oraz zaburzeń w dostępie do danych. Cała operacja trwała zaledwie pół dnia, a główną korzyścią dla użytkowników jest zdecydowane przyspieszenie pracy oprogramowania.

HELIKON Meble Biurowe decyzję o zakupie OKAY’a podjęło ze względu na bogatą funkcjonalność programu, a zarazem prostotę obsługi. W tej chwili w firmie liczba użytkowników zbliża się do dwudziestu. Wszyscy pracownicy mają dostęp do danych zebranych w systemie, niezależnie od działu, w którym pracują. OKAY CRM został również zintegrowany z programem CDN Optima, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do wszystkich informacji nt. klientów z jednej aplikacji. Główne korzyści dla Helikonu płynące z pracy na OKAY CRM to:

  • Pełna informacja o klientach w jednym miejscu
  • Podstawowe narzędzie pracy dla telesprzedaży
  • Biblioteka dokumentów, umów, ofert w jednym miejscu
  • Dzielenia się wiedzą ze współpracownikami
  • Delegowanie zadań dla współpracowników

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top