loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Nowa aplikacja CRM na iPada

updateupdate przedstawia nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Aplikacja na iPada oferuje mobilne funkcjonalności CRM, które zapewniają zespołom sprzedaży i serwisu bardziej skuteczną obsługę klienta. Twórcy mobilnego rozwiązania skoncentrowali się na poprawie przejrzystości i wygody użytkowania. Lepsza struktura interfejsu, funkcje dostosowane do praktycznych zadań oraz tryb offline zapewniają wzrost efektywności i elastyczności pracy.


 
CRM.pad, zwycięzca konkursu Red Dot Design Award, jest jedną z pierwszych na rynku natywnych aplikacji na iPada, które umożliwiają prowadzenie działań sprzedażowych i serwisowych z poziomu inteligentnego i nowoczesnego rozwiązania CRM. W ciągu ostatnich dwóch lat, projektanci pracowali nad designem i funkcjonalnościami CRM.pad 2.0, zwracając szczególną uwagę na wydajność i przyjazne środowisko pracy dla użytkownika.

Szybkie dodawanie funkcji redukuje zbędne ruchy po ekranie

Nowa funkcja szybkiego dodawania sprawia, że ukończenie zadania jest łatwiejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Informacje o produktach mogą być prezentowane i wyświetlane w różnych trybach, dowolnie definiowanych przez użytkownika. Wprowadzanie danych o produktach do ofert i zamówień, dokumentacja dotycząca produktów w punkcie sprzedaży oraz przekazywanych próbek jest zatem szybka i łatwa. W każdym przypadku dane mogą być błyskawicznie wprowadzane i edytowane bez niepotrzebnych ruchów palca po ekranie.

Konsola, centrum sterowania i wyszukiwarka: dostęp do kluczowych funkcji za jednym dotknięciem

Konsola, centrum sterowania i wyszukiwarka są zawsze dostępne u góry ekranu, co zapewnia użytkownikom stały dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji CRM.
  • Przejrzysta budowa konsoli umożliwia użytkownikom dostęp do odpowiednich procesów, takich jak np. zarządzanie ofertami. Ułatwia to szybkie wyszukiwanie informacji podczas wizyt u klienta. 
  • Centrum sterowania pozwala użytkownikom na przełączanie się między różnymi procesami pracy oraz ich równoległe wyświetlanie, a także definiowanie ustawień.
  • Użytkownicy mogą otworzyć wyszukiwarkę jednym dotknięciem palca, bez przerywania bieżącego procesu. Rozwiązanie umożliwia dostęp do dodatkowych informacji o kliencie z poziomu procesu i wykorzystania ich w celu dalszej kontynuacji zadania. Wcześniej wprowadzone dane zostają zachowane, co pozwala unikać niepotrzebnych dodatkowych kroków.

Efektywna praca w trybie offline

Z nową aplikacją CRM.pad 2.0 użytkownicy mogą zarządzać danymi gdziekolwiek są, nawet bez połączenia z Internetem. Funkcje dostępne są zarówno w trybie offline, jak i online. Jeśli podczas wprowadzania danych urządzenie ma ograniczony dostęp do Internetu, nie ma to wpływu na pracę. Dane są automatycznie przesyłane do centralnej bazy danych CRM, gdy tylko połączenie internetowe zostaje przywrócone.

CRM.pad 2.0 będzie dostępny od 9 września w wersjach dostosowanych do poszczególnych branż, takich jak: budownictwo i budowa maszyn, farmacja, technologia medyczna, sektor finansowy oraz dóbr konsumpcyjnych. CRM.pad wspiera model iPad 2 lub wyższy i działa na systemie iOS 7.0 lub wyższym. Prezentacja urządzenia będzie miała miejsce podczas CRM-expo w Stuttgarcie (Niemcy) w dniach 8-10 października w hali nr 4, stoisko 4C71.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top