loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

more 7 Polska rozbudowuje system CRM

MORE7 - CRM, systemy CRMFirma more7 Polska Sp. z o.o. wzbogaciła swój system o nowy moduł jakim jest OfficeLauncher. Jest to narzędzie pozwalające na tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej w oparciu o dane zgromadzone w systemie. Generowanie ofert w systemach CRM działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym ze względu na ograniczenia wynikające z pracy w oknie przeglądarki WWW. Narzuca to szereg utrudnień związanych z formatowaniem tekstu czy grafik i pobieraniem danych.
W przypadku firmy more7 Polska Sp. z o.o. udało się wyeliminować ograniczenia, a równocześnie wykorzystać wszystkie pozytywne efekty pracy z edytorem tekstu. Narzędziem pozwalającym tworzenie dokumentów poziomu przeglądarki w oparciu o dane zgromadzone w systemie jest. Jest to moduł systemu CRM7 pozwalający na pracę w dwóch trybach, w zależności od specyfiki pracy i potrzeb klienta.

Tryb pierwszy

Cała praca odbywa się w oknie przeglądarki, poczynając od wypełnienia formularza niezbędnymi danymi (typu produkty, rabaty czy osoby kontaktowe) poprzez wygenerowanie pliku PDF w oparciu o wybrany szablon i wysłanie oferty do klienta. Zaletą tego rozwiązania jest automatyczne wykonywanie czynności związanych z wypełnianiem treścią szablonu dokumentu oraz zapisywaniem. Użytkownik tym samym nie musi tracić czasu na powtarzalne ale konieczne czynności.

Tryb drugi

Przeznaczony jest do tworzenia ofert i dokumentów, które za każdym razem wymagają istotnych zmian w treści. Wywołanie generowania następuje z poziomu przeglądarki co jest wykrywane przez zainstalowany lokalnie program Launcher CRM7. Do zapisania zmian wykorzystywany jest jeden przycisk z programu Launcher, który wysyła dokument automatycznie do Archiwum CRM7, a także innych przypisanych miejsc w aplikacji. Tryb drugi umożliwia zapisywanie kolejnych wersji oraz tworzenie nowych ofert w oparciu o istniejące. Podobnie jak w rozwiązaniu przedstawionym powyżej, wysyłka jest także realizowana z jednego okna.

Reasumując, zastosowanie ODT Generatora znacznie upraszcza pracę osób codziennie tworzących oferty i inne dokumenty. Przeniesienie dotychczasowo wykorzystywanych wzorów pism do systemu pozwala na proste rozpoczęcie pracy w oparciu o system CRM, który przejmuje na siebie obowiązki administratora dokumentów. OfficeLauncher daje również pewność, że logo firmowe i pozostałe symbole graficzne zawsze będę prawidłowo prezentowane na tworzonej dokumentacji.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top