loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft wdraża własny system CRM

 Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.


System, który wykorzystywano w Microsoft do tej pory nie spełniał oczekiwań pracowników w zakresie szybkiej kastomizacji, elastyczności i współpracy z użytkowanymi w firmie rozwiązaniami Microsoft, w tym Microsoft Office 2007. Podjęto więc decyzję o wdrożeniu Microsoft CRM. Nowe rozwiązanie pozwoli pracownikom Microsoft Dynamics zwiększyć wydajność pracy, dzięki łatwemu wyszukiwaniu, efektywnemu tworzeniu raportów, a także pełnej integracji z oprogramowaniem Microsoft. Pracownicy będą poruszać się w znanym środowisku, mając dostęp do danych przechowywanych w systemie CRM z poziomu aplikacji pocztowej Microsoft Outlook. Zyskali również możliwość łatwego dostosowywania systemu do własnych bieżących potrzeb, bez potrzeby angażowania administratora systemu.

„Nie musimy dostosowywać się do systemu Microsoft CRM; system sam dopasowuje się do nas i naszych potrzeb. Pracowałem w Microsoft przez cały okres użytkowania Siebel. Dostosowywanie go do wymogów naszej firmy zajęło lata. Nowy system tę samą pracę wykona w przeciągu kilku godzin” – powiedział Michael Strand, dyrektor sprzedaży w Microsoft Corporation.

Wdrożenie Microsoft CRM objęło w pierwszej fazie jedynie Microsoft Dynamics w centrali firmy w Redmond, a nowy system zintegrowano z dotychczas wykorzystywanym rozwiązaniem. Firma planuje jednak w pełni zastąpić system Siebel rozwiązaniem Microsoft CRM we wszystkich działach i oddziałach firmy na całym świecie. Wdrożenie Microsoft CRM w Microsoft Dynamics w Redmond trwało dziewięć tygodni.

Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top