loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM w firmie konsultingowej

 7milowy, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, zakończył w marcu implementację systemu Microsoft Dynamics CRM u kolejnego Klienta. Nabywcą usług wdrożeniowych jest firma KC Consulting zajmująca się dostarczaniem rozwiązań zarządzania drukiem oraz szeroko rozumianą integracją systemów informatycznych.

Wybór odpowiedniego systemu CRM był prostą decyzją. Głównym kryterium, które zaważyło na wyborze systemu z rodziny Microsoft były pozytywne doświadczenia w pracy z tą aplikacją. Znajomy interfejs, dostęp do danych przechowywanych w CRM z poziomu aplikacji pocztowej Outlook oraz możliwość rozbudowy o strategiczne raporty to tylko kilka argumentów, które wpłynęły na decyzję o zakupie systemu Microsoft CRM” – powiedział Ireneusz Osiński, Dyrektor Handlowy w KC Consulting.

Wdrożenie systemu CRM w KC Consulting trwało niepełne dwa miesiące. W ramach projektu 7milowy był odpowiedzialny za polepszenie ergonomii pracy z systemem, integrację aplikacji z wewnętrznym programem wspierającym zarządzanie oraz dodanie dedykowanych raportów.

Projekt wdrożenia systemu CRM przez 7milowy miał jasno określone cele biznesowe, gdyż tylko na tej podstawie byliśmy w stanie określić czy system rzeczywiście nas wspiera. Przede wszystkim chcieliśmy zmaksymalizować zarządzanie sprzedażą. Informacja o przyczynach niepowodzeń i pilnowanie regularności kontaktów z Klientem ma dla nas strategiczne znaczenie . Niemniej istotny jest aspekt wiedzy o kliencie. Wszystkie informacje w jednym miejscu, kontakty i historia współpracy ma niebagatelne znaczenie, gdy w firmie pojawiają się nowi handlowcy – dodaje Ireneusz Osiński.

Według KC Consulting najistotniejszą funkcjonalnością systemu CRM jest planowanie sprzedaży i raportowanie. System dostarcza zarządzającym wiedzę o ilości działań handlowców (spotkań lub telefonów) lub też braku kontaktów z ich strony. Aplikacja generuje również raporty o zaniedbanych klientach, planowanej i wykonanej wielkości sprzedaży w różnych przekrojach oraz skuteczności handlowców. Wykorzystując system CRM usprawniono kontakt z klientem, zmniejszono poziom zaniedbań ze strony handlowców oraz rozbudowano zaplecze wiedzowe nt. klientów firmy.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top