loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii

 Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.


Podjęła decyzję o odwzorowaniu obecnie funkcjonujących procesów m.in. dotyczących realizacji zamówień, zleceń z klientami w oparciu o system Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenia systemu dokonała firma Intersys Sp. z o. o.

Microsoft Dynamics CRM pozwolił nam w jednym miejscu zebrać kompletne informacje o klientach, prowadzonej korespondencji i realizowanych zleceniach. W prosty sposób mamy dostęp do informacji historycznych. Aktualnie trwa proces integracji Microsoft Dynamics NAV i CRM co pozwoli nam jeszcze elastyczniej obsługiwać naszych klientów” mówi Daniel Dembiński- Prezes Trans Kampanii Sp. z o. o.

System Microsoft Dynamics CRM pozwolił Trans Kampanii zautomatyzować obowiązujące w niej procesy biznesowe. Łatwość konfiguracji reguł przepływu pracy zwolnił pracowników z konieczności wykonywania czasochłonnych zadań, jak również zwiększył efektywność i dokładność realizowanych w firmie procesów sprzedaży i obsługi klientów.

Źródło: www.intersys.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top