Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Microsoft Dynamics CRM 2016 dostępny dla klientów

W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  


Obecna edycja systemu jest najbardziej zaawansowaną wersją CRM w dotychczasowej historii rozwoju produktu. Dynamics CRM 2016 posiada nowe funkcjonalności w obszarze analityki biznesowej, mobilności oraz obsługi aplikacji, ze szczególnym naciskiem na produktywność. Usprawnienia mają na celu wsparcie przedsiębiorstw w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i korzyści biznesowych dzięki technologii wspomagającej pracę z klientem.
Każdy biznes stawiający w centrum swojej aktywności budowanie długotrwałych relacji z klientami wie, jak ważne są odpowiednie narzędzia wykorzystywane do realizacji tego celu. Udoskonalenia Dynamics CRM w edycji 2016 możemy podsumować w trzech, najważniejszych z perspektywy naszych użytkowników słowach: mobilność, produktywność i unifikacja. Niezwykle ważne jest bowiem, aby ich podstawowe narzędzie pracy było dostępne z każdego miejsca i na każdym urządzeniu, a funkcjonalności oferowane w jego ramach usprawniały codzienną pracę” – mówi Paweł Brudny, ekspert ds. rozwiązań CRM z Microsoft.
Analityka to podstawa funkcjonowania biznesu skoncentrowanego na klientach

Informacje oraz odpowiednie narzędzia umożliwiające ich analizę to dla wielu organizacji fundament w budowaniu zaangażowania klientów. Odpowiadając na potrzeby rynku, Dynamics CRM 2016 oddaje do dyspozycji użytkowników inteligentne mechanizmy wspierające sprzedaż i działania marketingowe, a także szybsze podejmowanie decyzji i realizację zadań w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym.

Dynamics CRM 2016 - kierunek mobilność

Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2016 to jednak przede wszystkim krok w kierunku większej mobilności rozwiązania. Użytkownicy korzystający z aplikacji mają do dyspozycji pełen wachlarz możliwości, także w trybie offline, korzystając z urządzeń „2w1”, tabletów czy smartfonów na wszystkich głównych mobilnych systemach operacyjnych. Co więcej, oprogramowanie umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych skupionych na realizowaniu konkretnych zadań, w ramach współpracy z klientami, np. podsumowaniu spotkań.

Źródło: Microsoft
 
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp