loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Firma ITCube Software ukończyła z sukcesem kolejne wdrożenie autorskiej aplikacji ITCube CRM. W lutym 2010 roku do grona klientów dołączyła firma ZALCO Sp. z o.o., która wybrała system ITCube CRM zintegrowany z programem SYMFONIA Premium. Ponieważ firma miała już wcześniej wdrożony system CRM, pisany jako projekt indywidualny i znane były zagrożenia z tym związane, postanowiono skorzystać z gotowej aplikacji, którą można skonfigurować pod własne potrzeby.
Głównym celem wdrożenia było uporządkowanie informacji o potencjalnych i obecnych klientach firmy, zintegrowanie systemu CRM z systemem SYMFONIA oraz poprawienie stabilności pracy. Dodatkowo, firma postawiła sobie za cel uporządkowanie działań handlowych oraz obiegu informacji wewnątrz firmy. Z pośród systemów dostępnych na polskim rynku wybór padł na program ITCube CRM – sprawdzone, polskie rozwiązanie, które gwarantowało szybkie i sprawne wdrożenie.

Wdrożenie w firmie ZALCO Sp. z o. o. rozpoczęło się od instalacji systemu w konfiguracji CRM, MAIL i INTEGRATOR z SYMFONIA Premium na platformie LINUKS DEBIAN. Prace początkowe koncentrowały się wokół parametryzacji systemu pod kątem omówionych wcześniej wymagań. W szczególności zadbano o odpowiednie skonfigurowanie praw i uprawnień w systemie, dzięki czemu odpowiedni użytkownicy systemu mieli dostęp do przydzielonych im danych. Prace związane z tym etapem zakończyły się importem danych (kontrahenci, osoby kontaktowe, notatki), które gromadzone były we wcześniej używanym systemie CRM.

Drugi etap wdrożenia to przede wszystkim konfiguracja modułu SERWIS, który umożliwił firmie ZALCO sprawne zarządzanie procesem obsługi posprzedażnej. Całość wdrożenia zakończyła się szczegółowymi szkoleniami dla użytkowników systemu.

Jak podkreśla Pan Bohdan Zaleski, Prezes ZALCO Sp. z o.o.
ITCube CRM to stabilne i godne polecenia rozwiązanie, które poprawiło w naszej firmie obieg informacji. W łatwy sposób planujemy i kontrolujemy nasze działania handlowe oraz mamy dostęp praktycznie z dowolnej lokalizacji do danych zamieszczonych w naszym systemie handlowym SYMFONIA Premium.
Aktualnie firma ZALCO Sp. z o.o. używa systemu ITCube CRM w wersji dla 25 użytkowników wykorzystując moduły: CRM, MAIL, SERWIS oraz INTEGRACJA z SYMFONIA Premium.

Źródło: www.itcube.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top