Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

IT.integro poszerza ofertę o Microsoft Dynamics CRM

itintegro logo2015W marcu br., firma IT.integro poszerzyła swoją ofertę o kolejne rozwiązanie dla biznesu – Microsoft Dynamics CRM. Decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży CRM wiąże się z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo, wiąże się ze strategią promowaną przez Microsoft o nazwie One Microsoft.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Integracja z systemem Microsoft Dynamics NAV oraz Office 365, czyli polityka One Microsoft pozwala osiągnąć naszym klientom najwyższą konkurencyjność. Systemy te są ze sobą intuicyjnie skomunikowane. Dzięki temu użytkownik końcowy naturalnie zwiększa swoją produktywność przechodząc procesy biznesowe w uzupełniających się systemach. Od przeczytania maila, poprzez utworzenie szansy sprzedaży, złożenia zamówienia po wyprodukowanie i zafakturowanie usługi. – mówi Tomasz Michalski, Specjalista ds. sprzedaży, IT.integro.
Trendy na współczesnym rynku

Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę jak ważne jest nadążanie za trendami oraz potrzebami wymagających klientów. Współcześni konsumenci są bardziej świadomi. Oczekują więcej. Niezależnie od tego, czy kupują artykuły spożywcze, odzież, meble, czy korzystają z usług logistycznych. Wymagają najwyższej jakości obsługi oraz dobrej informacji o produkcie bądź usłudze.

Rewolucja cyfrowa, która dzieje się na naszych oczach, zmienia charakter relacji między sprzedawcą a kupującym. Aby dotrzymać kroku oczekiwaniom klientów, należy być świadomym roli, jaką spełniają Internet, media społecznościowe oraz technologie mobilne. Obecnie, klienci mają możliwość samodzielnych badań rynku, w poszukiwaniu najlepszej oferty bądź dostawcy. Ogromne znaczenie w kształtowaniu postaw klientów pełni social media, gdzie opinie mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na wizerunek i sprzedaż firmy.
W chwili pierwszego kontaktu z firmą potencjalny nabywca znajduje się dziś na znacznie dalszym etapie ścieżki zakupowej niż kiedyś. Badania przeprowadzone przez organizację CEB Marketing Leadership Council wykazały, że przed skontaktowaniem się z potencjalnym dostawcą klient ma już za sobą 57% procesu zakupowego i (w niektórych przypadkach) nawet 70% procesu podejmowania decyzji.
Dzisiejszy klient chce czuć się wyjątkowo. Oczekuje, że produkt oraz relacje ze sprzedawcą będą doświadczeniem wyjątkowym, a proces zakupowy przebiegnie szybko i bezproblemowo. Odpowiedzią na oczekiwania klientów jest oprogramowanie CRM, które zapewnia pełną kontrolę nad procesem biznesowym, począwszy od działań marketingowych, poprzez sprzedaż, aż po aktywności posprzedażowe.

Źródło: www.IT.integro.pl
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp