loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Inteligentny CRM

Firma update software AG, dostawca rozwiązań CRM poszerza możliwości rozwiązania update.seven o nowy moduł służący do analizy danych CRM – update.seven CRMintelligence powered by QlikView. Połączenie innowacyjnych funkcji analiz biznesowych platformy QlikView z branżowymi rozwiązaniami update CRM umożliwia analizę danych korporacyjnych bezpośrednio z poziomu systemu CRM. 

Technologia QlikView dostępna jest zarówno w modelu usługowym (SaaS), jak też jako rozwiązanie stacjonarne. Rozwiązanie update.seven CRMintelligence powered by QlikView jest dostępne także dla pracowników terenowych w ramach aplikacji CRMPad, dedykowanej tabletowi Apple iPad.

Platforma QlikView zapewnia narzędzia graficzne, ułatwiające użytkownikom selekcję danych pod kątem różnorodnych atrybutów oraz tworzenie opartych na nich analiz. Update.seven CRMintelligence powered by QlikView integruje kluczowe dane systemu CRM z dowolnie konfigurowanymi opcjami analitycznymi, co umożliwia tworzenie szybkich zestawień. Panele tematyczne i branżowe zapewniają użytkownikom pełny przegląd dostępnych danych. Dostosowane do specyficznych potrzeb marketingu, sprzedaży i serwisu, kluczowe informacje mogą być analizowane z punktu widzenia każdego działu.

Podobnie jak wszystkie rozwiązania update CRM, moduł update.seven CRMintelligence powered by QlikView odpowiada na indywidualne potrzeby klientów wielu branż. Spotkania u klientów są kluczowym elementem przemysłu farmaceutycznego, zatem stosując analizy ukierunkowane na sprzedaż, przedstawiciele handlowi mogą mierzyć wyniki według kryteriów takich jak: region czy konkretny produkt oraz wykorzystywać te informacje w celu wdrożenia działań poprawiających wyniki sprzedaży. Z kolei dostawcy usług finansowych kładą większy nacisk na identyfikację potrzeb klientów na wczesnym etapie kontaktu oraz szybkie i łatwe śledzenie aktualnych trendów, po to by zapewnić swoim klientom optymalne doradztwo. Natomiast firmy z branży produkcyjnej czerpią korzyści z analizy swego otoczenia rynkowego oraz szans sprzedażowych, jak również monitorują poziom satysfakcji klientów, w celu poprawy jakości obsługi i przyspieszenia reakcji na zapotrzebowania odbiorców. Przedsiębiorstwa z branży dóbr konsumpcyjnych korzystają z danych CRM do monitorowania kampanii sprzedażowych i marketingowych w czasie rzeczywistym, co pozwala odpowiednio je optymalizować.

Źródło: update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top