loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

IFS prezentuje nową wersję systemu CRM

 IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji aplikacji do zarządzania relacjami z klientami - IFS Sprzedaż i Marketing (CRM). Rozwiązanie oferuje użytkownikom końcowym znacznie wyższy komfort pracy ułatwiając im konfigurowanie i dostosowanie oprogramowania do ich potrzeb.


Jak deklaruje Dan Matthews, Chief Technology Officer (dyrektor ds. technologii) w korporacji IFS, poszerzenie oferty jest elementem strategii dostarczania użytkownikom produktów zapewniających wysoki komfort i wydajność pracy. Zmiany wprowadzone w nowej wersji oprogramowania przynoszą użytkownikom korzyści związane zarówno z technologią, jak i z funkcjonalnością.

Forma graficzna aplikacji IFS Sprzedaż i Marketing przypomina najnowsze rozwiązania Microsoft Office, dzięki czemu stanie się przyjazna dla użytkownika. Dodano również szereg funkcji umożliwiających poprawę wydajności pracy - powiedział Dan Matthews. Nowa wersja oprogramowania została stworzona w oparciu o technologię Microsoft .NET, przy wykorzystaniu architektury wtyczek (plug-in). Dzięki temu firmy mogą dodawać własne sposoby prezentacji danych i funkcje stworzone przy pomocy standardowych narzędzi programistycznych. Solidna architektura daje pewność, że tego typu wtyczki będą spełniać wszystkie standardy bezpieczeństwa i reguły biznesowe. Możliwość personalizowania aplikacji przez użytkownika oraz zwiększona funkcjonalność są obecnie dostarczane w ramach jednego klienta, umożliwiającego zarówno pracę off-line, jak i on-line.

Nowe funkcje aplikacji IFS Sprzedaż i Marketing zapewnią użytkownikom końcowym szereg korzyści, między innymi dzięki zwiększonej elastyczności prezentacji danych czy też wbudowanym narzędziom sprawozdawczym związanym z takimi istotnymi parametrami, jak np. wolumen sprzedaży oczekującej. Ponadto personel IT ma możliwość tworzenia hybrydowych aplikacji (mash-up) oraz rozwiązań personalizowanych. Pozwala to dodatkowo zwiększyć możliwość integracji z pakietem IFS Applications oraz z innymi aplikacjami wykorzystywanymi przez przedsiębiorstwo.

Charakterystyczną cechą aplikacji IFS Sprzedaż i Marketing jest to, że w czasie rzeczywistym zapewnia personelowi działu sprzedaży oraz innym użytkownikom jednolity dostęp do danych z modułu finansowego, zarządzania projektami i usługami oraz innych komponentów aplikacji. Poprawiono też możliwości integracji z Microsoft Outlook i Lotus Notes - w przyszłości będzie ona jeszcze lepsza, gdy w pełni wykorzystamy możliwości nowej architektury ─ dodał Matthews.

Dzięki całkowicie nowemu interfejsowi użytkownika systemu IFS Applications – IFS Aurora, którego testy zostały właśnie pomyślnie zakończone, nowa wersja aplikacji IFS Sprzedaż i Marketing jest wydajna i przyjazna w codziennej pracy. Jak pokazało badanie przeprowadzone w grupie ponad 1000 osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w obszarze IT w USA, Wielkiej Brytanii i państwach

Źródło: www.ifs.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top