loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

HYBRIS "silnym graczem" wśród dostawców platform do budowy relacji z klientami

Według raportu firmy Forrester Research z dnia 22 lipca 2014r. pt. „The Forrester Wave™: Digital Experience Delivery Platforms, Q3 2014” (The Forrester Wave™: platformy umożliwiające budowanie relacji z klientami w świecie cyfrowym, III kw. 2014 r.), hybris software została uznana za „silnego gracza”.




W raporcie firma hybris zaprezentowana jest jako jeden z „pionierów” rozwiązań do budowania relacji z klientami w świecie cyfrowym:. „hybris (…) od wielu lat zajmuje dominującą pozycję w sektorze handlu elektronicznego i na tej podstawie oferuje solidne rozwiązania wykorzystywane w innych obszarach takich jak: zarządzanie treścią w sieci (WCM), zarządzanie informacjami o produktach (PIM), analizy, testy i optymalizacja (…). Firma hybris ma wyjątkowo silną wizję, która obejmuje optymalizację całej relacji z klientem — nie tylko w obszarze cyfrowym — i integruje narzędzia wewnętrzne i zewnętrzne. Nasze uznanie zdobyła w szczególności dbałość firmy hybris o wewnętrzne procesy biznesowe (to naturalna przewaga producentów rozwiązań handlowych nad dostawcami treści), a nie tylko o obsługę zewnętrzną”. W raporcie stwierdzono również, że „potencjał integracji rozwiązań hybris z platformą SAP HANA umożliwia dostawcy agregację zróżnicowanych danych z wielu źródeł i zapewnienie spersonalizowanej obsługi na wysokim poziomie”.

Jak wynika z raportu firmy Forrester, „dekadę temu przedsiębiorstwa rywalizowały o liczbę wejść na stronę i przeznaczały duże środki na kierowanie niezróżnicowanego ruchu na swoje witryny internetowe, wierząc, że im więcej, tym lepiej. Dzisiaj natomiast, koncentrują się na tworzeniu i udostępnianiu klientom możliwości dostosowanych do ich potrzeb za pośrednictwem wszystkich kanałów. Nie chodzi tu już tylko o marketing; to raczej kwestia wspierania całego cyklu życia klienta za pomocą narzędzi cyfrowych (…). Zintegrowane produkty, które umożliwiają obsługę na platformach cyfrowych i bazują na zarządzaniu treścią w sieci i/lub narzędziach do prowadzenia handlu elektronicznego, mają wspierać firmy dążące do budowania spójnej, dostosowanej do kontekstu relacji z klientem w świecie cyfrowym”.
Przedsiębiorstwa poszukują dziś kompleksowych rozwiązań do rozwijania relacji z klientami, aby nawiązywać z nimi osobiste kontakty za pośrednictwem wszystkich kanałów w całym cyklu życia klienta — powiedział Ariel Lüdi, dyrektor generalny firmy hybris. SAP jest jedyną firmą, która jest w stanie udostępnić wszechstronne rozwiązanie do budowania relacji z klientami i obsługi funkcji sprzedażowych łączących handel, marketing, obsługę klienta i automatyzację pracy personelu.
Źródło: hybris software

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top