loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Gruner + Jahr decyduje się na update CRM

update - dostawca systemów CRMGruner+Jahr Polska – wydawca m.in. takich tytułów jak „Gala”, „Claudia”, „Glamour” i „National Geographic” – podjął decyzję o wyborze rozwiązania CRM update.seven firmy update CRM S.A.. Wersja branżowa systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) dla Mediów zostanie wdrożona w działach sprzedaży i marketingu G+J.


We wrześniu 2007 roku firmy Gruner+Jahr Polska i update CRM podpisały umowę na zakup i wdrożenie rozwiązania CRM update.seven. W ramach projektu firma update wdroży w G+J wersję branżową update.seven - CRM dla Mediów. Decyzja o wyborze update CRM zapadła w sierpniu, a prace rozpoczęły się z początkiem września od analiz procesów biznesowych, wymagań funkcjonalnych i przygotowania całościowej koncepcji wykorzystania CRM w działalności wydawnictwa.

„W procesie selekcji pokonaliśmy czołowych graczy na rynku CRM. Nasze idealnie dopasowane rozwiązanie dla mediów oraz doświadczenie w tej branży zdecydowały o sukcesie. Kolejny klient z branży Media jest dowodem na to, jak ważnym jest fakt, że dostawca mówi językiem klienta, zna jego problemy biznesowe i na dodatek „podaje na tacy” gotowe rozwiązanie.” – powiedział Sebastian Podrzycki, Media Sales Manager w update CRM S.A.

update.seven zostanie uruchomiony w działach sprzedaży i marketingu a jego główna funkcjonalność obejmie m.in. zarządzanie kontaktami, zamówieniami, dokumentami, kampaniami oraz sprzedażą. Przewidziano też integrację z systemami informacji o wydatkach rynkowych klientów, dzięki czemu handlowcy znajdą w CRM najważniejsze przekrojowe zestawienia danych z całego rynku reklamowego. Ponadto update.seven będzie obsługiwał zamówienia i, co było do tej pory niespotykane w systemach CRM, na ich podstawie generował faktury. Jednym z elementów projektu jest również integracja z systemem ERP firmy SAP, który jest zlokalizowany na serwerze w centrali firmy w Hamburgu.

„Silna konkurencja na rynku reklamy skłoniła nas do poszukiwań rozwiązania, które będzie wspierać naszych pracowników w skutecznym pozyskiwaniu reklamodawców i ich lepszej obsłudze. Do tej pory w swej pracy korzystaliśmy z czterech niezależnych aplikacji, w żaden sposób nie połączonych, a co za tym idzie cenne informacje były trudno dostępne bądź wcale. update.seven ma za zadanie dostarczać spójne informacje wszystkim pracownikom wydawnictwa zaangażowanym w relacje z klientami – zarówno ze strony działu reklamy jak i marketingu” – powiedział Marek Szpunar, Dyrektor Operacyjny Gruner+Jahr Polska.

update.seven to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie CRM, które można wdrożyć szybko i łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno pod względem wielkości, jak i funkcjonalności. Rozwiązanie dostępne jest w różnych wersjach branżowych, m.in. dla mediów, banków i instytucji finansowych, budownictwa oraz farmacji. Do klientów update z branży Media należą m.in.: TVN, Stroer, ARBOmedia, Wydawnictwo Nowa Era, Axel Springer, ORF, ARD, Publisuisse, Verlag Dashofer i wielu innych.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top