loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM firmy Microsoft wchodzi na Giełdę Papierów Wartościowych

Outbox implementuje obecnie najnowszą wersję Microsoft Dynamics CRM 2013 w strukturach Giełdy Papierów Wartościowych. System pozwoli na usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych, zapewniając dostęp do przekrojowych danych o kliencie w jednym miejscu. Tym samym, GPW dołącza do elitarnego grona liderów obrotu finansowego korzystających z systemów CRM.


Narzędzia CRM zapewniają dostęp do informacji z każdego miejsca, z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń, co znacznie skraca czas reakcji i pozwala działać efektywniej. Przykład spółki Deutsche Börse uzmysławia, jak dobrze zaimplementowany system do zarządzania relacjami z klientami ułatwia kierowanie komunikatów do właściwych odbiorców. Włączenie rozwiązania CRM w działalność operacyjną firmy pozwoliło przeprowadzić 175 spersonalizowanych kampanii komunikacyjnych do 30 tys. firm i 95 tys. osób indywidualnych.

Giełda Papierów Wartościowych, dostosowując się do trendów rynkowych, zdecydowała się skorzystać z usług Outbox w zakresie wdrożenia narzędzia Microsoft Dynamics CRM 2013. System przejrzyście i przystępnie prezentuje przekrojowe dane o kliencie oraz umożliwia usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych.

To bardzo dobry kierunek. Wybór elastycznego rozwiązania, jakim jest Microsoft Dynamics CRM przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, pomoże zaspokoić nie tylko obecne, ale również przyszłe potrzeby biznesowe klienta – mówi Rafał Sudoł, dyrektor rozwoju biznesu, Centrum Rozwiązań Microsoft Outbox. Współpraca z tak prestiżowym klientem podkreśla pozycję Outbox jako lidera wdrożeń CRM na rynku polskim – dodaje.

Źródło: OUTBOX

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top