loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM dla GWJ Finanse SA

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - wdrożyła w GWJ Finanse SA system Microsoft Dynamics CRM 4.0.


GWJ Finanse to firma z branży energetycznej, która specjalizuje się w ograniczeniu kosztów zużycia energii w dużych, wielooddziałowych organizacjach przez optymalizację parametrów jej zakupu i użytkowania.

Wraz z dynamicznym rozwojem pojawiła się w naszej firmie pilna potrzeba wdrożenia narzędzia, które zapewniłoby nam wspólną bazę danych o klientach, a także usprawniło proces sprzedaży i obsługi. Ze względu na to, że nasze środowisko informatyczne to w 99 proc. programy Microsoft, zdecydowaliśmy się i na CRM od tej firmy. Dzięki temu zyskaliśmy gwarancję, że wszystko będzie ze sobą współdziałać, a także mogliśmy w sposób optymalny wykorzystać już posiadane licencje na oprogramowanie, co znacząco obniżyło koszty inwestycji – mówi Jacek Gwóźdź, Prezes Zarządu GWJ Finanse SA.

Na etapie wdrożenia, do systemu CRM zostały przeniesione wszystkie dane kontaktowe klientów GWJ. Uprawnieni pracownicy spółki mają tam do nich dostęp i mogą wprowadzać zmiany. Z kolei proces sprzedaży i obsługi klienta został usprawniony przez jego odzwierciedlenie w CRM. Do każdego projektu – sprzedażowego, marketingowego lub związanego z obsługą każdego z oddziałów klienta – określono etapy pracy. Na każdym z tych etapów system wspomaga użytkowników – przypominając im o zaplanowanych czynnościach do wykonania i ich terminach, automatycznie archiwizując całą korespondencję mailową związaną z danym klientem, udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne.

Wdrożenie CRM zaspokoiło, w zasadzie z dnia na dzień, nasze najpilniejsze potrzeby. To dla nas olbrzymia korzyść, ale zdajemy sobie jednocześnie sprawę, że ten system kryje w sobie wiele dodatkowych możliwości - w szczególności w połączeniu z innymi, zaawansowanymi narzędziami Microsoft, jak np. SharePoint'em, tworzącym środowisko do pracy grupowej. Wdrożenie CRM to dla nas początek pewnego procesu, którego celem jest znaczące podniesienie efektywności naszej pracy- deklaruje Jacek Gwóźdź.

Źródło: www.fild.net

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top