loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch BSS/CRM Suite i zarządzanie programami lojalnościowymi

COMARCH - CRMW ostatnich latach systemy do zarządzania programami lojalnościowymi ewoluowały z prostych narzędzi do zbierania punktów i ich wymiany na określone nagrody, w kierunku bardziej wyszukanych platform, wspierających kluczowe procesy biznesowe związane z zarządzaniem bazą klientów. Nowa wersja Comarch Loyalty Management umożliwia rozwijanie unikatowych i skutecznych programów lojalnościowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Pozwala także na interaktywną, spersonalizowaną komunikację z klientami poprzez różnorodne kanały.
Comarch Loyalty Management wspiera bezpośrednio takie formy interakcji jak: e-mail, SMS, POS, marketing bezpośredni, call center, komunikację przez dedykowaną stronę internetową, czy aplikacje mobilne. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu na zaawansowaną edycję reguł biznesowych, czy dowolne definiowanie profilów użytkowników przy użyciu przyjaznego interfejsu, nawet najbardziej rozbudowane programy lojalnościowe mogą być w prosty sposób obsługiwane i rozwijane przez pracowników działów marketingu i kierowników projektów.

Piotr Machnik, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu w Sektorze Telekomunikacji Comarch mówi:
W ostatniej dekadzie obserwujemy znaczne nasycenie rynku telekomunikacyjnego. To zmusza operatorów do poszukiwania nowych metod obniżania kosztów utrzymania obecnych klientów oraz przyciągnięcia nowych atrakcyjnymi usługami nowej generacji. Taki rozwój wydarzeń spowodował, że postanowiliśmy wypuścić specjalną ofertę dedykowaną dla operatorów, a opartą o rozwiązanie Comarch Loyalty Management, które jest już obecne na rynku detalicznym od ponad 10 lat. Bazując na naszym doświadczeniu w zakresie BSS/CRM i współpracy z działami marketingu wiodących operatorów komórkowych i multi-play, dopasowaliśmy rozwiązanie Comarch Loyalty Management do wymagań świata telekomunikacji. Wierzymy, że utrzymanie klienta jest jednym z największych obecnie strategicznych celów dla operatorów i dlatego wychodzimy naprzeciw tym potrzebom biznesowym z nowym, dedykowanym rozwiązaniem lojalnościowym.
Comarch Loyalty Management wpiera proces tworzenia i utrzymania programów lojalnościowych, począwszy od kontaktu z uczestnikami programu, poprzez logistykę, zarządzanie nagrodami, tworzenie reguł biznesowych, analizę danych, współpracę z partnerami, a skończywszy na integracji z zewnętrznymi systemami. Rozwiązanie może być zastosowane w dowolnej skali, gdyż jest odpowiednie zarówno dla operatorów współpracujących z wieloma partnerami, jak i dla tych działających samodzielnie. Aplikacja umożliwia również wsparcie dla różnych systemów naliczania punktów. Kolejną korzyścią Comarch Loyalty Management jest możliwość zarówno samodzielnej instalacji wraz z pełną listą komponentów, jak również integracja z innymi produktami Comarch z gamy BSS Suite.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top